Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
To nie tak miało wyglądać...
wysłane przez marko 4
Mareczek napisał(a):
> U-booty jeździły z Angermunde do Szczecina do 2002 albo 2003 na > planowcach dość często, na jednym z obiegów obsługiwanych przez > BAB-ę. Tylko ten ma stare oznaczenie BR119, a te na planowych były > BR219. Wraz z wycofaniem U-bootów wjechały do nas VT624, które > potem zamieniły się w 100% na VT628.
U-booty jeździły do momentu, gdy istniała szopa w Angermunde, pojawiały się razem z Ludmiłami. Bywało i tak, że U-boot podpięty był do VT628. Obecnie w Angermunde nie ma już nic - szopa przeniesiona na Lichtenberg, dyżurny siedzi w Berlinie. Stoją tam tylko szynobusy i ewentualny lok na podmianę do "Amsterdama" i do towarowych na Gumieńce. -- "Niech Bóg zlituje się nad mymi wrogami, bo ja tego nie zrobię" - gen. G.S. Patton
> U-booty jeździły z Angermunde do Szczecina do 2002 albo 2003 na > planowcach dość często, na jednym z obiegów obsługiwanych przez > BAB-ę. Tylko ten ma stare oznaczenie BR119, a te na planowych były > BR219. Wraz z wycofaniem U-bootów wjechały do nas VT624, które > potem zamieniły się w 100% na VT628.
U-booty jeździły do momentu, gdy istniała szopa w Angermunde, pojawiały się razem z Ludmiłami. Bywało i tak, że U-boot podpięty był do VT628. Obecnie w Angermunde nie ma już nic - szopa przeniesiona na Lichtenberg, dyżurny siedzi w Berlinie. Stoją tam tylko szynobusy i ewentualny lok na podmianę do "Amsterdama" i do towarowych na Gumieńce. -- "Niech Bóg zlituje się nad mymi wrogami, bo ja tego nie zrobię" - gen. G.S. Patton
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.