Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Bez pociągów do Berlina
W ciągu tygodnia ruszy długo oczekiwana modernizacja torów na odcinku Szczecin Gumieńce - granica państwa. W czasie remontu trasą tą nie będą kursowały żadne pociągi w kierunku Angermuende i Berlina.
pioko17 napisał(a):
> Jaka będzie prędkość maksymalna po remoncie? (Błagam, > powiedzcie, że powyżej stu! [b];))
Piotrek. Czy konieczne było użycie znacznika bold, to samej emoty? Jeżeli chodzi o Twoje pytanie. Przypuszczać można, że chodzi o prędkości towarowych. Jeżeli zwiększymy prędkość towarowych do (załóżmy) 70 km/h, to prędkość osobówek będzie około 100-120 km/h. To raz. Dwa. Zapewne, remont szlaku po stronie niemiec będzie wykonywany przez DB, który fuszerki nie odstawia. Więc polska strona będzie chciała troche "pokazać" się. Jak to wyjdzie... zobaczymy. Ale przypuszczam, że prędkość dozwolona nie będzie mniejsza niż 120 km/h.
-- - O jaki przystojny. Student pewnie?
- Nie. Kolejarz.- A to zmienia postać rzeczy.
> Jaka będzie prędkość maksymalna po remoncie? (Błagam, > powiedzcie, że powyżej stu! [b];))
Piotrek. Czy konieczne było użycie znacznika bold, to samej emoty? Jeżeli chodzi o Twoje pytanie. Przypuszczać można, że chodzi o prędkości towarowych. Jeżeli zwiększymy prędkość towarowych do (załóżmy) 70 km/h, to prędkość osobówek będzie około 100-120 km/h. To raz. Dwa. Zapewne, remont szlaku po stronie niemiec będzie wykonywany przez DB, który fuszerki nie odstawia. Więc polska strona będzie chciała troche "pokazać" się. Jak to wyjdzie... zobaczymy. Ale przypuszczam, że prędkość dozwolona nie będzie mniejsza niż 120 km/h.
-- - O jaki przystojny. Student pewnie?
- Nie. Kolejarz.- A to zmienia postać rzeczy.
Re: V max
· 15 lat temu ·
MaK