Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Maszyniści zwalniają
Nieremontowane od wielu lat, skorodowane, nieestetyczne, niebezpieczne dla służb technicznych - takie są szczecińskie mosty kolejowe. W większości wymagają całkowitej przebudowy, łącznie z wymianą konstrukcji. Remonty są już zaplanowane, ale mosty doczekają do nich tylko pod warunkiem, że wcześniej nie rozbiorą ich złomiarze.
wysłane przez Mareczek 5
Sakorius napisał(a):
> więc do > mostów na Regalicy i Dziewokliczu nie powinniśmy mieć > wielkich zastrzeżeń, oprócz ich wyglądu.
Tzn. jeżeli chodzi o przejścia dla służb to faktycznie, wszyscy chodzą po blachach leżących miedzy szynami. I nawet rok temu, podczas DTK, przewodnik na Regalicy otwarcie powiedział, że w końcu w częsci mostu wymieniono deski, bo państwo tu przyjechali.
Co do ograniczeń - na Dziewokliczu jest 60? Jechałem dwa tygodnie temu i jeszcze nie było. Ponadto na zwodzonym na Regalicy i tak szybciej niż 60 się nie pojedzie :-)
-- "Cudowne dziecko dwóch pedałów..." - (C) Włodzimierz Szaranowicz o jednym z kolarzy.
> więc do > mostów na Regalicy i Dziewokliczu nie powinniśmy mieć > wielkich zastrzeżeń, oprócz ich wyglądu.
Tzn. jeżeli chodzi o przejścia dla służb to faktycznie, wszyscy chodzą po blachach leżących miedzy szynami. I nawet rok temu, podczas DTK, przewodnik na Regalicy otwarcie powiedział, że w końcu w częsci mostu wymieniono deski, bo państwo tu przyjechali.
Co do ograniczeń - na Dziewokliczu jest 60? Jechałem dwa tygodnie temu i jeszcze nie było. Ponadto na zwodzonym na Regalicy i tak szybciej niż 60 się nie pojedzie :-)
-- "Cudowne dziecko dwóch pedałów..." - (C) Włodzimierz Szaranowicz o jednym z kolarzy.
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids