Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Remontujemy linię 202
PKP Polskie Linie Kolejowe, Oddział Regionalny w Szczecinie ogłosił przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla zadania: "Modernizacja nawierzchni linii kolejowej nr 202 Gdańsk - Stargard Szczeciński na odcinku Białogard - Cieszyno Łobeskie".
wysłane przez marko 4
Marcel napisał(a):
> Jednym słowem po > wakacjach szykują się kolejne objazdy, a tu jaskółki > ćwierkają, że pociąg Rybak zostanie przerzucony na linię > Koszalin-Goleniów choć moim prywatnym zdaniem jest to mało > prawdopodobne, gdyż IC na obecną chwilę nie dysponuje w > naszym regionie żadnym spalinowym pojazdem trakcyjnym o > większej mocy niż SM42. Ratunkiem dla IC też nie jest PKP > PR, gdyż szczecińskie SU45 utrzymywane przez PKP Cargo w > Szczecinku zostały oddane do szopy PR w Chojnicach czyli > Pomorskiego ZPRu.
Zaraz zaraz... to na Grabówku nie stoi nic spalinowego IC? Żadne fiaty czy coś? Przecież CMES Chojnice przekazał na Grabówek SU45-197,165,057,122. Jakby się sprężyli, to po reanimacji mogłyby chyba jeździć. Zwłaszcza, że z tego co wiem 122 i 195 są sprawne...
> Jednym słowem po > wakacjach szykują się kolejne objazdy, a tu jaskółki > ćwierkają, że pociąg Rybak zostanie przerzucony na linię > Koszalin-Goleniów choć moim prywatnym zdaniem jest to mało > prawdopodobne, gdyż IC na obecną chwilę nie dysponuje w > naszym regionie żadnym spalinowym pojazdem trakcyjnym o > większej mocy niż SM42. Ratunkiem dla IC też nie jest PKP > PR, gdyż szczecińskie SU45 utrzymywane przez PKP Cargo w > Szczecinku zostały oddane do szopy PR w Chojnicach czyli > Pomorskiego ZPRu.
Zaraz zaraz... to na Grabówku nie stoi nic spalinowego IC? Żadne fiaty czy coś? Przecież CMES Chojnice przekazał na Grabówek SU45-197,165,057,122. Jakby się sprężyli, to po reanimacji mogłyby chyba jeździć. Zwłaszcza, że z tego co wiem 122 i 195 są sprawne...
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.