Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
ET41 "firmowa wizytówka" przystosowana do jazdy także na...
wysłane przez Marcel
margor napisał(a):
> Wojciech napisał(a):
> > ET41 dotychczas miały przystosowanie do jazdy w tamtych > > rejonach czy zastosowano jakieś ulepszenia techniczne? > > Maszynista został wyposażony w odkserowane "mini-rozmówki" > polsko-czechosłowackie :)
Proszę ciebie kolego, jak nie masz nic konkretnego do napisania to nie pisz głupot :) Ja wiem, że to żart ale zupełnie nie stosowny :)
Maszyna posiada dodatkowo smarowanie obrzeży wszystkich zestawów kołowych, system radiołączności GSM-R oraz nowoczesne połówkowe, co widać na zdjęciu, pantografy z nakładkami węglowymi ślizgaczy, które są wymagane do jazdy na terenie Czech i Słowacji. W internecie można znaleźć informacje, że dopuszczenie do ruchu w tamtych rejonach seria ET41 otrzymała w listopadzie 2008r, więcej na oficjalnej stronie PKP Cargo -> http://tiny.pl/bd1z
> Wojciech napisał(a):
> > ET41 dotychczas miały przystosowanie do jazdy w tamtych > > rejonach czy zastosowano jakieś ulepszenia techniczne? > > Maszynista został wyposażony w odkserowane "mini-rozmówki" > polsko-czechosłowackie :)
Proszę ciebie kolego, jak nie masz nic konkretnego do napisania to nie pisz głupot :) Ja wiem, że to żart ale zupełnie nie stosowny :)
Maszyna posiada dodatkowo smarowanie obrzeży wszystkich zestawów kołowych, system radiołączności GSM-R oraz nowoczesne połówkowe, co widać na zdjęciu, pantografy z nakładkami węglowymi ślizgaczy, które są wymagane do jazdy na terenie Czech i Słowacji. W internecie można znaleźć informacje, że dopuszczenie do ruchu w tamtych rejonach seria ET41 otrzymała w listopadzie 2008r, więcej na oficjalnej stronie PKP Cargo -> http://tiny.pl/bd1z
Re: ET41 "firmowa wizytówka" przystosowana do jazdy także…
· 15 lat temu ·
Marcel