Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Świdwin, Połczyn, Kalisz Pomorski - pociągi wrócą na...
Na nieczynne od lat linie ze Świdwina do Połczyna Zdroju oraz z Kalisza Pomorskiego do Złocieńca mają wrócić pociągi. Zanim zostaną uruchomione nowe linie, Urząd Marszałkowski chce kupić tabor i wyremontować torowiska.
wysłane przez Bodek
kallies napisał(a):
> Znalezione w internecie na temat linii Wałcz - Stargard : > > Póki co można powiedziec, że NIE BĘDZIE modernizacji > linii nr 402 i 403. > > Ktoś coś wie więcej na ten temat?
Niestety, mi również coś się na ten temat obiło o uszy. Obawiam się, że to prawda. Poniżej wypowiedź Roberta Wyszyńskiego z OKOKO Opole znaleziona na Forum Infokolej:
"W całym kraju realizacja rewitalizacji linii w ramach programów RPO jest - delikatnie mówiąc - pod wielkim zdaniem zapytania. Robiłem wywiad dla "Rynku Kolejowego" z prezesem PLK Zbigniewem Szafrańskim i pytałem między innymi o to. Wkład własny, razem z zabezpieczeniami, studiami wykonalności i innymi "cudami" stawia oddziały regionalne PLK w sytuacji, kiedy musieliby w ten program włożyć ok. 2 miliardy złotych (w skali kraju) - kosztem innych projektów modernizacji i rewitalizacji magistrali. A tego zrobić nie mogą. Nie mają takich pieniedzy i mieć nie będą. W obecnej sytuacji obawiam się, że... może być tak iż żadna linia z tego programu nie będzie robiona w najbliższych latach.
> Znalezione w internecie na temat linii Wałcz - Stargard : > > Póki co można powiedziec, że NIE BĘDZIE modernizacji > linii nr 402 i 403. > > Ktoś coś wie więcej na ten temat?
Niestety, mi również coś się na ten temat obiło o uszy. Obawiam się, że to prawda. Poniżej wypowiedź Roberta Wyszyńskiego z OKOKO Opole znaleziona na Forum Infokolej:
"W całym kraju realizacja rewitalizacji linii w ramach programów RPO jest - delikatnie mówiąc - pod wielkim zdaniem zapytania. Robiłem wywiad dla "Rynku Kolejowego" z prezesem PLK Zbigniewem Szafrańskim i pytałem między innymi o to. Wkład własny, razem z zabezpieczeniami, studiami wykonalności i innymi "cudami" stawia oddziały regionalne PLK w sytuacji, kiedy musieliby w ten program włożyć ok. 2 miliardy złotych (w skali kraju) - kosztem innych projektów modernizacji i rewitalizacji magistrali. A tego zrobić nie mogą. Nie mają takich pieniedzy i mieć nie będą. W obecnej sytuacji obawiam się, że... może być tak iż żadna linia z tego programu nie będzie robiona w najbliższych latach.
Re: Cuda na kiju
· 15 lat temu ·
Bodek