Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pierwsza ze zmodernizowanych lokomotyw dla...
wysłane przez Marcel
Bauer napisał(a):
> marko napisał(a):
> > To jest chyba bardziej kwestia dogadania się co do jednolitego > > schematu malowania. > > Dogadania się między kim a kim? Bo nie rozumiem tej > rozbieżności w barwach.
Jakbyś się wysilił i przeczytał mój komentarz pod zdjęciem byka 125 to byś wiedział czemu miał on takie ciemne barwy. I dlaczego piszesz że PKP nie stać na jednakowe farby gdy malowanie wykonuje podczas naprawy okresowej zakład naprawczy, a nie kolej? Nie ma czegoś takiego jak dogadanie się - jest dokumentacja, która zawiera paletę barw jaką należy stosować. W przypadku ET22-125 malatura została zareklamowana ze względu na nieprawidłowy odcień koloru jasnoniebieskiego (co widać na zdjęciu, że był on granatowy).
> marko napisał(a):
> > To jest chyba bardziej kwestia dogadania się co do jednolitego > > schematu malowania. > > Dogadania się między kim a kim? Bo nie rozumiem tej > rozbieżności w barwach.
Jakbyś się wysilił i przeczytał mój komentarz pod zdjęciem byka 125 to byś wiedział czemu miał on takie ciemne barwy. I dlaczego piszesz że PKP nie stać na jednakowe farby gdy malowanie wykonuje podczas naprawy okresowej zakład naprawczy, a nie kolej? Nie ma czegoś takiego jak dogadanie się - jest dokumentacja, która zawiera paletę barw jaką należy stosować. W przypadku ET22-125 malatura została zareklamowana ze względu na nieprawidłowy odcień koloru jasnoniebieskiego (co widać na zdjęciu, że był on granatowy).
Re: Pierwsza ze zmodernizowanych lokomotyw dla...
· 14 lat temu ·
Marcel