Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Szybka Kolej Miejska dla Szczecina
Pomysł utworzenia SKM narodził się w latach 70., wrócono do niego w 2002 r. Jednak bez rezultatów. Czy warunkiem realizacji tego projektu jest stworzenie jednej silnej spółki transportowej w Szczecinie, która opracuje strategiczny model komunikacji miejskiej?
wysłane przez lhb178 19
Wojciech napisał(a):
> > To teraz zastanów się, ile metrów torów potrzeba, by > > doprowadzić tramwaj do Zawadzkiego, Kaliny, Przyjaźni albo > > Arkońskiego. > > Do Arkońskiego nawet bym nie myślał, aby tam skierowac > tramwaj, bo nie ma jak.
Odnogą wzdłuż Chopina od projektowanej trasy na Krasińskiego albo wzdłuż Wszystkich Świętych.
> Na Zawadzkiego np. od Spacerowej lub > Krzekowa to aż tak daleko nie jest. Zaś Kaliny&Przyjaźni tak > samo.
No właśnie. 500-1000 m dwutoru, ślepa końcówka i trochę dwukierunków, i ile problemów rozwiązanych...
-- Nächste Haltestelle: Waldschlösschen bei Buchholz
> > To teraz zastanów się, ile metrów torów potrzeba, by > > doprowadzić tramwaj do Zawadzkiego, Kaliny, Przyjaźni albo > > Arkońskiego. > > Do Arkońskiego nawet bym nie myślał, aby tam skierowac > tramwaj, bo nie ma jak.
Odnogą wzdłuż Chopina od projektowanej trasy na Krasińskiego albo wzdłuż Wszystkich Świętych.
> Na Zawadzkiego np. od Spacerowej lub > Krzekowa to aż tak daleko nie jest. Zaś Kaliny&Przyjaźni tak > samo.
No właśnie. 500-1000 m dwutoru, ślepa końcówka i trochę dwukierunków, i ile problemów rozwiązanych...
-- Nächste Haltestelle: Waldschlösschen bei Buchholz