Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
W latach 90 Szczecin z Berlinem łączyły co najmniej 2...
wysłane przez Michal 2
Bodek napisał(a):
> Na zdjęciu stara kładka nad peronami
Tak. Przypomina mi się, że była ona bliżej budynku dworca niż obecna. Miała wylot w okolicach kas biletowych "na górze" i obejmowała zaledwie perony 2-4. Pamiętam, też jak podczas budowy nowej kładki, która to tamowała całe przejście, przy peronie 4 ustawiono wagon towarowy po którym omijało się budowę.
-- 60 przez Zawadzkiego i Szafera to jedyne sensowne dla ludzi rozwiązanie.
> Na zdjęciu stara kładka nad peronami
Tak. Przypomina mi się, że była ona bliżej budynku dworca niż obecna. Miała wylot w okolicach kas biletowych "na górze" i obejmowała zaledwie perony 2-4. Pamiętam, też jak podczas budowy nowej kładki, która to tamowała całe przejście, przy peronie 4 ustawiono wagon towarowy po którym omijało się budowę.
-- 60 przez Zawadzkiego i Szafera to jedyne sensowne dla ludzi rozwiązanie.
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...