Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Obchody 150 lecia kolei w Szczecinie uświetniły m.in....
wysłane przez Sakorius
margor napisał(a):
> Czy w takim razie peron 4 to już dzieło Polski Ludowej?
Tak, peron 4 jeszcze na początku lat 70-tych, nie istniał. Później go wybudowano, ale posiadał jedną krawędź (przy torze 8), ostateczny kształt wyklarował się w połowie lat 90-tych, po zamknięciu MD Szczecin Główny, kiedy to tor 10 przestał pełnić funkcję toru trakcyjnego lokomotywowni,
> Drugie pytanie: czy dobrze mi się wydaje, że obok peronu 4 był > rozjazd, który prowadził bezpośrednio na obrotnicę?
Tak. Wjazd na obrotnicę był możliwy zarówno od strony nastawni dysponującej Sg jak i od strony Portu Centralnego. Obydwa wjazdy na obrotnicę były wyposażone w sieć trakcyjną.
> Czy w takim razie peron 4 to już dzieło Polski Ludowej?
Tak, peron 4 jeszcze na początku lat 70-tych, nie istniał. Później go wybudowano, ale posiadał jedną krawędź (przy torze 8), ostateczny kształt wyklarował się w połowie lat 90-tych, po zamknięciu MD Szczecin Główny, kiedy to tor 10 przestał pełnić funkcję toru trakcyjnego lokomotywowni,
> Drugie pytanie: czy dobrze mi się wydaje, że obok peronu 4 był > rozjazd, który prowadził bezpośrednio na obrotnicę?
Tak. Wjazd na obrotnicę był możliwy zarówno od strony nastawni dysponującej Sg jak i od strony Portu Centralnego. Obydwa wjazdy na obrotnicę były wyposażone w sieć trakcyjną.
Re: Stara kładka nad torami?
· 13 lat temu ·
Sakorius