Forum

PKP Przewozy Regionalne chcą być naszym przewoźnikiem

Dziś poznaliśmy wynik przetargu nieograniczonego na "wykonywanie usług publicznych regionalnych kolejowych przewozów pasażerskich na obszarze Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2009 2012.". Nazwa nieco długa, ale formalnie tak to brzmi.
lukaszenko napisał(a):

> > A nowy i pojemniejszy tabor przydałby się na linii 273(Wrocław > Główny - Szczecin Główny przez Głogów - Zielona Góra, > Rzepin, Kostrzyn). Na tej linii dzieją się cuda niewyobrażalne, > Np.: Środek lata, wakacje w pełni, o godzinie 13:12 do zielonej > Góry przyjeżdża "Karmazyn" z Wrocławia Głównego Do Kamienia > Pomorskiego. Na stacji tłum ludzi, a kurs ten obsłuż jeden(!!!) > EZT EN-57, przepełniony(sory za wyrażenie) w cholere, że przez > parę minut pociąg nie mógł ruszyć z powodu niemożliwego > zamknięcia drzwi. Czy "Karmazyna" i "Pirata" nie można by > zamienić na pociągi pośpieszne tak, jak było to w 2001 i > bodajże jeszcze w 2002 roku. Czekam na wasze sugestie.

Pociąg relacji Wrocław - Kamień w nowym RJ pojedzie w relacji Wrocław - Świnoujście. Sytuacja w nim powinna się poprawić, za sprawą uruchomienia bisowego pociągu w niedziele, w relacji Kostrzyn - Szczecin godzinę po 6841. Dwóch jednostek nie będzie, bo pozostałe ZPR-y ich nie zaplanowały. Wzmocnienia będą jedynie w przeddzień świąt oraz zaraz po nich. Po raz kolejny informuję, że uruchomienie pośpiechów, czy innych IR-ów na tej trasie nie ma żadnego sensu ze względu na stan infrastruktury. Byłoby to zwykłe naciąganie ludzi na droższe bilety, bo pociąg jechałby może 15 minut krócej.