Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Modernizacja linii nr 403 na odcinku Wałcz - Ulikowo
wysłane przez marko 4
Bodek napisał(a):
> No i największa klapa tej "modernizacji", czyli nie > przywrócenie jako posterunku ruchu dawnej stacji Tuczno > Krajeńskie. Powstanie zatem 40 km szlak Wałcz - Kalisz > Pomorski (Wałcz Raduń też opisywany jest jedynie jako > przystanek z ładownią), czyli bardzo wąskie gardło tej > linii. W razie jakiejś awarii taboru, czy wypadku cała > linia leży.
Zapewne brak kasy. W końcu całą stację trzebaby robić od nowa. Montowanie urządzeń srk itd, to jakieś koszta są. Poza tym, posterunek trzeba obsadzić ludźmi, a z tym też nie jest za dobrze. Pozostaje mieć nadzieje, że tabor, który zakupimy będzie bezawaryjny (płonne nadzieje).
> Poza tym jej przepustowość też w związku z tym mocno > spadnie. Nie wiem czy te planowane 8 par faktycznie uda się > tam jakoś sensownie wytrasować.
Trzeba będzie robić krzyżowania w Wałczu i Kaliszu. Pozostają jeszcze ewentualnie Recz Pomorski i Prostynia. Zastanawia mnie jakby wyglądał tam ewentualny ruch towarowy. Po otwarciu linii otwiera się droga na Kujawy. Prywaciarze napewno byliby szczęśliwi omijając Franowo, a i Cargo mogłoby swoimi pociągami na Terespol Pom., Bydgoszcz i Inowrocław jechać tamtędy.
-- Ten trzeci i najgłupszy...
> No i największa klapa tej "modernizacji", czyli nie > przywrócenie jako posterunku ruchu dawnej stacji Tuczno > Krajeńskie. Powstanie zatem 40 km szlak Wałcz - Kalisz > Pomorski (Wałcz Raduń też opisywany jest jedynie jako > przystanek z ładownią), czyli bardzo wąskie gardło tej > linii. W razie jakiejś awarii taboru, czy wypadku cała > linia leży.
Zapewne brak kasy. W końcu całą stację trzebaby robić od nowa. Montowanie urządzeń srk itd, to jakieś koszta są. Poza tym, posterunek trzeba obsadzić ludźmi, a z tym też nie jest za dobrze. Pozostaje mieć nadzieje, że tabor, który zakupimy będzie bezawaryjny (płonne nadzieje).
> Poza tym jej przepustowość też w związku z tym mocno > spadnie. Nie wiem czy te planowane 8 par faktycznie uda się > tam jakoś sensownie wytrasować.
Trzeba będzie robić krzyżowania w Wałczu i Kaliszu. Pozostają jeszcze ewentualnie Recz Pomorski i Prostynia. Zastanawia mnie jakby wyglądał tam ewentualny ruch towarowy. Po otwarciu linii otwiera się droga na Kujawy. Prywaciarze napewno byliby szczęśliwi omijając Franowo, a i Cargo mogłoby swoimi pociągami na Terespol Pom., Bydgoszcz i Inowrocław jechać tamtędy.
-- Ten trzeci i najgłupszy...