Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Modernizacja linii nr 403 na odcinku Wałcz - Ulikowo
wysłane przez Mareczek 5
Bodek napisał(a):
> Jest on "podobno" wykorzystywany na > zasadzie testu, w związku z czym nie jest możliwa jego rozbudowa > o kolejne posterunki ruchu, choć fizycznie oczywiście jest to > wykonalne.
Ekstra. Coś czuje, że "prowizorka" będzie trwalsza niż nasze byłe mosty na Odrze i Regalicy w ciągu Autostrady Poznańskiej :)
> Bezobsługowe mijanki to jest kierunek, w którym powinno się > pójść przy modernizacjach lokalnych linii kolejowych. Na etapie > inwestycji jest to rozwiązanie droższe, niż "zwykła" > modernizacja, za to koszty eksploatacji są dużo niższe niż przy > eksploatacji klasycznej linii, więc inwestycja szybko się zwraca.
Patrzać na "dofinansowania" do PKP PLK i inne pomoce budżetowe, raczej bardziej trafne będzie określenie "obniżenie wielkości strat" niż "zwrot inwestycji".
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
> Jest on "podobno" wykorzystywany na > zasadzie testu, w związku z czym nie jest możliwa jego rozbudowa > o kolejne posterunki ruchu, choć fizycznie oczywiście jest to > wykonalne.
Ekstra. Coś czuje, że "prowizorka" będzie trwalsza niż nasze byłe mosty na Odrze i Regalicy w ciągu Autostrady Poznańskiej :)
> Bezobsługowe mijanki to jest kierunek, w którym powinno się > pójść przy modernizacjach lokalnych linii kolejowych. Na etapie > inwestycji jest to rozwiązanie droższe, niż "zwykła" > modernizacja, za to koszty eksploatacji są dużo niższe niż przy > eksploatacji klasycznej linii, więc inwestycja szybko się zwraca.
Patrzać na "dofinansowania" do PKP PLK i inne pomoce budżetowe, raczej bardziej trafne będzie określenie "obniżenie wielkości strat" niż "zwrot inwestycji".
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids