Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Z wizytą w Szczecinie
W dniu dzisiejszym z 50-minutowym opóźnieniem pociąg EIC 1803 "Chrobry" z Warszawy Wschodniej przyprowadziła rzadko spotykana w ostatnim czasie w Szczecinie lokomotywa 025.
wysłane przez marko 4
manieQ1991 napisał(a):
> Jeśli maszynista chce wylecieć z pracy to może i 140 km/h > przekroczyć.
Jakubie, w przypadku opóźnienia pociągu maszynista ma obowiązek je niwelować. Jak miałby to robić jadąc cały czas tyle samo? W przypadku opóźnienia pociągu, maszynista skraca czas jazdy np. przez stosowanie w ramach możliwości lokomotywy, maksymalnej dopuszczalnej prędkości rozkładowej dla danego pociągu. Nie może oczywiście stosować prędkości większej niż największa dozwolona na linii po której jedzie, jak również nie może przekraczać prędkości wskazanej w wykazie ostrzeżeń stałych, czy podanej w rozkazach pisemnych lub na wskaźnikach.
-- Ten trzeci i najgłupszy...
> Jeśli maszynista chce wylecieć z pracy to może i 140 km/h > przekroczyć.
Jakubie, w przypadku opóźnienia pociągu maszynista ma obowiązek je niwelować. Jak miałby to robić jadąc cały czas tyle samo? W przypadku opóźnienia pociągu, maszynista skraca czas jazdy np. przez stosowanie w ramach możliwości lokomotywy, maksymalnej dopuszczalnej prędkości rozkładowej dla danego pociągu. Nie może oczywiście stosować prędkości większej niż największa dozwolona na linii po której jedzie, jak również nie może przekraczać prędkości wskazanej w wykazie ostrzeżeń stałych, czy podanej w rozkazach pisemnych lub na wskaźnikach.
-- Ten trzeci i najgłupszy...