Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Z wizytą w Szczecinie
W dniu dzisiejszym z 50-minutowym opóźnieniem pociąg EIC 1803 "Chrobry" z Warszawy Wschodniej przyprowadziła rzadko spotykana w ostatnim czasie w Szczecinie lokomotywa 025.
wysłane przez Sakorius
manieQ1991 napisał(a):
> Z tego co zauważyłem to nawet bez opóźnienia jadą jak najszybciej > się da. Znam mechaników, którzy dawnym "Światowidem" jadąc ze > Szczecina do Poznania w Krzyżu potrafili przyjeżdżać 8 minut przed > czasem, a niektórzy przyjeżdżali na styk.
To nie jest kwestia tego, że jadą jak najszybciej się da. Jeśli rozkład ma duże "luzy", czyli rezerwy czasowe, to jazda z prędkością rozkładową, powoduje dojazd do stacji przed czasem. Wówczas mechanik powinien robić WCJ, czyli wydłużać czas jazdy (jazda "pod kreską"). A rezerwy czasowe są po to, aby w przypadku opóźnienia pociągu, była możliwość nadrobienia straty czasowej (wówczas mechanik skraca czas jazdy).
> Z tego co zauważyłem to nawet bez opóźnienia jadą jak najszybciej > się da. Znam mechaników, którzy dawnym "Światowidem" jadąc ze > Szczecina do Poznania w Krzyżu potrafili przyjeżdżać 8 minut przed > czasem, a niektórzy przyjeżdżali na styk.
To nie jest kwestia tego, że jadą jak najszybciej się da. Jeśli rozkład ma duże "luzy", czyli rezerwy czasowe, to jazda z prędkością rozkładową, powoduje dojazd do stacji przed czasem. Wówczas mechanik powinien robić WCJ, czyli wydłużać czas jazdy (jazda "pod kreską"). A rezerwy czasowe są po to, aby w przypadku opóźnienia pociągu, była możliwość nadrobienia straty czasowej (wówczas mechanik skraca czas jazdy).
Re: Z wizytą w Szczecinie
· 14 lat temu ·
Sakorius