Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Z wizytą w Szczecinie
W dniu dzisiejszym z 50-minutowym opóźnieniem pociąg EIC 1803 "Chrobry" z Warszawy Wschodniej przyprowadziła rzadko spotykana w ostatnim czasie w Szczecinie lokomotywa 025.
wysłane przez MarcinB
marko napisał(a):
> To znaczy ile wynosi? Bo mi wyszło, że na odcinku Szczecin - > Poznań prędkość techniczna wynosi 100,3 km/h, a na całej trasie > 107,14 km/h. Trasa powrotna to na odc. Warszawa - Szczecin > 105,7 km/h, a na odc. Poznań - Szczecin 98,7 km/h.
No mnie wyszła średnia 93km/h. Wiem iż by taką prędkość uzyskać to trzeba jechać szybciej. Prędkości, które podałaś maja już więcej wspólnego z rzeczywistością, od prędkości które napisał Mareczek czyli 130km/h. To te 130km/h traktuję jako bajki i o nich tak pisałem.
> Jak może nie mieć wpływu? Przecież to chyba jasne, że jak jadę > po > odcinku 60 km/h i zaczyna się odcinek 140 km/h to pojadę tyle ile > może wyciągnąć lokomotywa, bo w przeciwnym razie jaki byłby > wogóle sens jazdy pociągiem tam? I stan infrastruktury również ma > wpływ na prędkość techniczną pociągu. Podobnie jest ze stanem > urządzeń SRK, jak i ze stanem technicznym taboru.
Nie pojedziesz 140km/h bo przepisy na to nie pozwalają. Nie pozwala też na to tabor, którym jest realizowane to połączenie. Trasa Szczecin-Poznań jest realizowana EU/EP07 (maks 125km/h), a tylko incydentalnie EP09 (maks160km/h). Zazwyczaj tą trasą powozi jeden mech, czyli powyżej 130km/h jechać nie może. I jeszcze najważniejsze, rozkład jazdy. On stanowi głównie o tym, że pociągi jadą jak jadą. Powtarzam, nawet jak PIC podepnie EU44 pod pociąg Szczecin-Poznań to nie pojedzie on szybciej niż EU/EP07.
-- ...Jeśli nie potrafisz olśnić innych swoją inteligencją, oszołom ich swoją głupotą...
> To znaczy ile wynosi? Bo mi wyszło, że na odcinku Szczecin - > Poznań prędkość techniczna wynosi 100,3 km/h, a na całej trasie > 107,14 km/h. Trasa powrotna to na odc. Warszawa - Szczecin > 105,7 km/h, a na odc. Poznań - Szczecin 98,7 km/h.
No mnie wyszła średnia 93km/h. Wiem iż by taką prędkość uzyskać to trzeba jechać szybciej. Prędkości, które podałaś maja już więcej wspólnego z rzeczywistością, od prędkości które napisał Mareczek czyli 130km/h. To te 130km/h traktuję jako bajki i o nich tak pisałem.
> Jak może nie mieć wpływu? Przecież to chyba jasne, że jak jadę > po > odcinku 60 km/h i zaczyna się odcinek 140 km/h to pojadę tyle ile > może wyciągnąć lokomotywa, bo w przeciwnym razie jaki byłby > wogóle sens jazdy pociągiem tam? I stan infrastruktury również ma > wpływ na prędkość techniczną pociągu. Podobnie jest ze stanem > urządzeń SRK, jak i ze stanem technicznym taboru.
Nie pojedziesz 140km/h bo przepisy na to nie pozwalają. Nie pozwala też na to tabor, którym jest realizowane to połączenie. Trasa Szczecin-Poznań jest realizowana EU/EP07 (maks 125km/h), a tylko incydentalnie EP09 (maks160km/h). Zazwyczaj tą trasą powozi jeden mech, czyli powyżej 130km/h jechać nie może. I jeszcze najważniejsze, rozkład jazdy. On stanowi głównie o tym, że pociągi jadą jak jadą. Powtarzam, nawet jak PIC podepnie EU44 pod pociąg Szczecin-Poznań to nie pojedzie on szybciej niż EU/EP07.
-- ...Jeśli nie potrafisz olśnić innych swoją inteligencją, oszołom ich swoją głupotą...
Re: Z wizytą w Szczecinie
· 14 lat temu ·
MarcinB