Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Z wizytą w Szczecinie
W dniu dzisiejszym z 50-minutowym opóźnieniem pociąg EIC 1803 "Chrobry" z Warszawy Wschodniej przyprowadziła rzadko spotykana w ostatnim czasie w Szczecinie lokomotywa 025.
wysłane przez kalapele
Po przeczytaniu waszych komentarzy uznałem iż spróbuję wyprostować parę rzeczy, nie będę cytował poszczególnych fragmentów tylko odniosę się w punktach:
- Sprawa EP09 w Poznaniu dyspozytor daje lokomotywy z pociągu na pociąg więc o jakimkolwiek kilku godzinnym zapasie nie ma co marzyć. Więc aby zbytnio nie kombinować i zabezpieczyć na 8102 EP09 (obrót jest taki że lok przechodzi z 1803 na 8102 na SG)najlepiej mu jest ją posłać do Szczecina, bo rano ona do niego wróci.
- 140 kmh Większości maszynistą w Szczecinie "wyszedł" symulator(Warszawa dała ciała) a więc nie mogą prowadzić poc. z prędkością większa niż 120 kmh z tego co się orientuję czas przejazdu "Bolka" na odcinku Szczecin - Poznań to 2 godz 10 min. Co prawda tego oszałamiającego 140 kmh i tak się nie złapie EUEP07 ponieważ wcześniej jest ograniczenie z WOSU. Przy EP09 i sprężaniu się jest to osiągalne, lecz nawet jak ktoś ma ważny symulator to i tak jedzie w pojedynkę =/
- Ktoś porównywał prędkości i czasy jazdy IR a EIC teraz na IR pociąg wygląda tak ET22+4 klasy, rzadko leci ED, tak więc "Bykiem" szybciej się nabierzesz prędkości.
- Odnośnie "post cargul" w Szczecińskiej sekcji IC nie ma maszynistów czysto z ruchu towarowego - ale nawet człowiek który już X lat jeździ "na wysokich kołach" też potrafi nie mieścić się w czasach, albo nie wyganiać czasu jazdy. Kwestia indywidualna.
- Zazwyczaj opóźnienie 1803 łapie na odcinku Warszawa - Poznań, to co przywiezie do Poznania bardzo ciężko jest wygonić np: trafi ci się jakiś kalekujący "kibel" na dwa silniki i się tak człapiesz dopóki go gdzieś nie przytrzymają. Albo jeszcze lepiej masz na przelocie a bierze cie na bok bo jednostka stoi po prostym i np: z 120kmh zbijasz do 40 a potem znowu ciągniesz - zobacz ile tracisz czasu. Mechanik może się spinać a i tak to nic nie da. Btw. z tym obowiązkiem eliminowania opóźnienia bym polemizował.
- EUEP07 spokojnie polecisz 130 kmh ale nie daj Bóg niech coś się stanie, to jak zobaczą na taśmie prędkość to jesteś załatwiony jak "chłop w sądzie"
Mam nadzieję że co nieco wyprostowałem, a nie bardziej zagmatwałem, jeżeli gdzieś się pomyliłem to mnie poprawcie =]
-- Jestem z Kozanowa czytaj jestem Kozakiem
- Sprawa EP09 w Poznaniu dyspozytor daje lokomotywy z pociągu na pociąg więc o jakimkolwiek kilku godzinnym zapasie nie ma co marzyć. Więc aby zbytnio nie kombinować i zabezpieczyć na 8102 EP09 (obrót jest taki że lok przechodzi z 1803 na 8102 na SG)najlepiej mu jest ją posłać do Szczecina, bo rano ona do niego wróci.
- 140 kmh Większości maszynistą w Szczecinie "wyszedł" symulator(Warszawa dała ciała) a więc nie mogą prowadzić poc. z prędkością większa niż 120 kmh z tego co się orientuję czas przejazdu "Bolka" na odcinku Szczecin - Poznań to 2 godz 10 min. Co prawda tego oszałamiającego 140 kmh i tak się nie złapie EUEP07 ponieważ wcześniej jest ograniczenie z WOSU. Przy EP09 i sprężaniu się jest to osiągalne, lecz nawet jak ktoś ma ważny symulator to i tak jedzie w pojedynkę =/
- Ktoś porównywał prędkości i czasy jazdy IR a EIC teraz na IR pociąg wygląda tak ET22+4 klasy, rzadko leci ED, tak więc "Bykiem" szybciej się nabierzesz prędkości.
- Odnośnie "post cargul" w Szczecińskiej sekcji IC nie ma maszynistów czysto z ruchu towarowego - ale nawet człowiek który już X lat jeździ "na wysokich kołach" też potrafi nie mieścić się w czasach, albo nie wyganiać czasu jazdy. Kwestia indywidualna.
- Zazwyczaj opóźnienie 1803 łapie na odcinku Warszawa - Poznań, to co przywiezie do Poznania bardzo ciężko jest wygonić np: trafi ci się jakiś kalekujący "kibel" na dwa silniki i się tak człapiesz dopóki go gdzieś nie przytrzymają. Albo jeszcze lepiej masz na przelocie a bierze cie na bok bo jednostka stoi po prostym i np: z 120kmh zbijasz do 40 a potem znowu ciągniesz - zobacz ile tracisz czasu. Mechanik może się spinać a i tak to nic nie da. Btw. z tym obowiązkiem eliminowania opóźnienia bym polemizował.
- EUEP07 spokojnie polecisz 130 kmh ale nie daj Bóg niech coś się stanie, to jak zobaczą na taśmie prędkość to jesteś załatwiony jak "chłop w sądzie"
Mam nadzieję że co nieco wyprostowałem, a nie bardziej zagmatwałem, jeżeli gdzieś się pomyliłem to mnie poprawcie =]
-- Jestem z Kozanowa czytaj jestem Kozakiem
A ja to widzę tak
· 14 lat temu ·
kalapele