Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
ET22-2000 - najnowsze wieści
wysłane przez MaK
Bodek napisał(a):
> Jesteś pewny tej informacji? > Wiadomo że wózki ET22 są najsłabszym elementem tych maszyn. > M.in. one były powodem podjęcia decyzji o modernizacji tych > loków. A teraz piszesz o rezygnacji z modernizacji wózków? > To kompletnie wypacza sens dalszej moderny, że nie wspomnę o > jakiejkolwiek unifikacji pojazdów. Pozostałe elementy > oczywiście też są ważne (elektronika zmniejsza > energochłonność i poprawia wydajność), ale wózki to > bezpieczeństwo i niezawodność oraz komfort pracy. Wiadomo > przecież skąd się wzięła ksywka "byk" dla ET22.
Wiemy przecież, jak bez awaryjne są te "moderny". Lepiej wysłać jest 401, 913 czy 900 z naszego zakładu po ciężki pociąg, niż "moderne". Tylko słychać po radio, że komputer się zawiesił...
-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...
> Jesteś pewny tej informacji? > Wiadomo że wózki ET22 są najsłabszym elementem tych maszyn. > M.in. one były powodem podjęcia decyzji o modernizacji tych > loków. A teraz piszesz o rezygnacji z modernizacji wózków? > To kompletnie wypacza sens dalszej moderny, że nie wspomnę o > jakiejkolwiek unifikacji pojazdów. Pozostałe elementy > oczywiście też są ważne (elektronika zmniejsza > energochłonność i poprawia wydajność), ale wózki to > bezpieczeństwo i niezawodność oraz komfort pracy. Wiadomo > przecież skąd się wzięła ksywka "byk" dla ET22.
Wiemy przecież, jak bez awaryjne są te "moderny". Lepiej wysłać jest 401, 913 czy 900 z naszego zakładu po ciężki pociąg, niż "moderne". Tylko słychać po radio, że komputer się zawiesił...
-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...
Re: ET22-2000 - najnowsze wieści
· 13 lat temu ·
MaK