Forum

ET22-2000 - najnowsze wieści

wysłane przez Marcel

Sakorius napisał(a):

> pioko17 napisał(a):

> > Jak się dowiedziałem, spółce PKP Cargo kończą się > > pieniądze, toteż wszystkie 201Em od numeru 2028 wzwyż > > będą miały nie zmodernizowane wózki, inny pulpit, a > > najbardziej widoczną zmianą będzie powrót do tradycyjnych > > reklektorów wiadrowych(...) >  > Z tymi wózkami, to się mylisz. Zmiany są we wnętrzu pojazdu > (układy elektryczne, pulpit) oraz w lampach (pozostają > halogeny w starych wiadrach). >  > Zdjęcie ET22-2028 > http://gigabyt.cal.pl/galeria1/et22/2019.jpg

Lokomotywy od nr 2028 to już zupełnie inny typ modernizacji mianowicie 201Ek. Zasadnicza różnica to właśnie brak modernizacji podwozia i układu biegowego w takim zakresie jak dla lokomotyw 201Em (m.in pozostawienie resorów piórowych), oraz brak modernizacji oparcia pudła na wózku - rezygnacja z układu odsprężynowania typu flexicoil i sprężyn przenoszących moment skręcający - pozostawienie tradycyjnych podpór metalowo-gumowych. Lokomotywy typu 201Ek uzyskają natomiast sprzęg międzywózkowy i hamulec postojowy. Zmieniony jest także osprzęt nadwozia oraz system sterowania lokomotywą (zamiast zadawania prędkości i sterowania poprzez program komputera, sterowanie będzie odbywać się w tradycyjny sposób manipulatorem jazdy o kształtach dużego dżojstika poprzez zwiększanie prądu trakcyjnego, jazda po tzw. "pozycjach")
Re: ET22-2000 - najnowsze wieści · 14 lat temu · Bodek
Re: ET22-2000 - najnowsze wieści · 14 lat temu · MaK
Re: ET22-2000 - najnowsze wieści · 14 lat temu · kalapele
Re: ET22-2000 - najnowsze wieści · 14 lat temu · Sakorius
Re: ET22-2000 - najnowsze wieści · 13 lat temu · Marcel