Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pociąg REGIO relacji Koszalin - Kołobrzeg wjeżdża na...
wysłane przez RJawdyk
margor napisał(a):
> Po pierwsze: układ torów tworzył mijankę, więc możliwe było > mijanie się składów.
Sam układ torowy nie definiuje przeznaczenia. To, że układ na coś pozwalał to za mało. A USRK to gdzie się podziały? Wyparowały?
> Po drugie: dorastałem na tych terenach i doskonale pamiętam jak > stały tam składy pociągów towarowych (nigdzie nie było napisane, > że chodzi tylko o osobówki, dla których Bagicz był przystankiem).
To jak dorastałeś to masz jakikolwiek dowód na istnienie USRK? Jakiekolwiek semafory, tarcze, urządzenia nastawcze w budynku? Po zlikwidowaniu lotniska bywałem na tamtych terenach wielokrotnie, nie przypominam sobie, żeby były tam jakiekolwiek wyżej wspomniane urządzenia. Dodatkowo urządzenia nastawcze w Kołobrzegu obsługują blokadę liniową do Ustronia Morskiego, a na bocznicę w Bagiczu jedynie wydawana była zgoda na wyjazd i zajęcie szlaku, a nie sądzę, że po jej likwidacji ktoś sobie zadał trud przerobienia USRK w Kołobrzegu, gdzie ostatnia zmiana nastąpiła w momencie elektryfikacji stacji, a to są trzy lata przed likwidacją bazy i lotniska w Bagiczu.
> Po trzecie: link powyższy jest niekompletny, nie zawiera punktu > odejścia ruskiej bocznicy do bazy paliwowej, a błędem jest > myślenie, że radziecka bocznica była przedłużeniem bronionej > przeze mnie bagiczowskiej mijanki.
Bo link dotyczy układu samej ładowni, w opisie posterunku na tej samej stronie fakt odejścia od toru głównego toru do bazy jest odnotowany.
> Po pierwsze: układ torów tworzył mijankę, więc możliwe było > mijanie się składów.
Sam układ torowy nie definiuje przeznaczenia. To, że układ na coś pozwalał to za mało. A USRK to gdzie się podziały? Wyparowały?
> Po drugie: dorastałem na tych terenach i doskonale pamiętam jak > stały tam składy pociągów towarowych (nigdzie nie było napisane, > że chodzi tylko o osobówki, dla których Bagicz był przystankiem).
To jak dorastałeś to masz jakikolwiek dowód na istnienie USRK? Jakiekolwiek semafory, tarcze, urządzenia nastawcze w budynku? Po zlikwidowaniu lotniska bywałem na tamtych terenach wielokrotnie, nie przypominam sobie, żeby były tam jakiekolwiek wyżej wspomniane urządzenia. Dodatkowo urządzenia nastawcze w Kołobrzegu obsługują blokadę liniową do Ustronia Morskiego, a na bocznicę w Bagiczu jedynie wydawana była zgoda na wyjazd i zajęcie szlaku, a nie sądzę, że po jej likwidacji ktoś sobie zadał trud przerobienia USRK w Kołobrzegu, gdzie ostatnia zmiana nastąpiła w momencie elektryfikacji stacji, a to są trzy lata przed likwidacją bazy i lotniska w Bagiczu.
> Po trzecie: link powyższy jest niekompletny, nie zawiera punktu > odejścia ruskiej bocznicy do bazy paliwowej, a błędem jest > myślenie, że radziecka bocznica była przedłużeniem bronionej > przeze mnie bagiczowskiej mijanki.
Bo link dotyczy układu samej ładowni, w opisie posterunku na tej samej stronie fakt odejścia od toru głównego toru do bazy jest odnotowany.
Re: Pociąg REGIO relacji Koszalin - Kołobrzeg wjeżdża na...
· 13 lat temu ·
RJawdyk