Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Niecodzienny gość w Świnoujściu - ICE "Ostseebad...
wysłane przez volvob10ma 6
Lutek napisał(a):
> Jak na ICE to słaba prędkość.
Biorąc pod uwagę, że jest to ICE TD, przystosowane do jazd po szlakach krętych dzięki zastosowaniu wychylnego pudła to mało? Co prawda, od początku system wychylnego pudła nie sprawował się dobrze, doprowadził nawet do wykolejenia, to moim zdaniem i tak prędkość 200 km/h wystarczała.
Dla porówaniania: ICE T (wersja elektryczna, również z wychylnym pudłem) miała prędkość maksymalną 230 km/h. Nie można porównywać ICE T/TD do np. ICE 3 (bez wychylnego pudła), które mają prędkość maksymalną 320 km/h.
> Jak na ICE to słaba prędkość.
Biorąc pod uwagę, że jest to ICE TD, przystosowane do jazd po szlakach krętych dzięki zastosowaniu wychylnego pudła to mało? Co prawda, od początku system wychylnego pudła nie sprawował się dobrze, doprowadził nawet do wykolejenia, to moim zdaniem i tak prędkość 200 km/h wystarczała.
Dla porówaniania: ICE T (wersja elektryczna, również z wychylnym pudłem) miała prędkość maksymalną 230 km/h. Nie można porównywać ICE T/TD do np. ICE 3 (bez wychylnego pudła), które mają prędkość maksymalną 320 km/h.