Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Kolejowa paranoja trwa dalej. Trasa jest przejezdna,...
Polskie Linie Kolejowe zapewniły wczoraj, że szlak Słupsk - Szczecinek jest bezpieczny. Przewozy Regionalne wstrzymują jednak ruch pociągów i pasażerowie cierpią. Są głosy, że przewoźnik chce się pozbyć tej linii.
wysłane przez MaK
Mareczek napisał(a):
> MaK napisał(a):
> > > A czy reformą nazwiesz podział na spółki, zwiększając ilość > > stołków na wyższych szczeblach? > > Tak i jest to zrozumiałe.
A mi się zdawało, że reforma ma na celu usprawnienie działania spółki (-ek), formy lub przedsiębiorstwa...
> Kwestia odpowiednio sformuowanej umowy między porzewoźnikiem a > samorządem...
Której nikt nie potrafi normalnie wynegocjować, sporządzić i podpisać.
> > Albo powinna zostać ta spółka... nie wiem... zacząć podlegać > > całkowicie pod urząd marszałkowski. > > I podlega.
I robi sobie przy tym co chce.
> Tu się robi jakaś analiza. Ogólnie jestem na nie nowy spółeczkom, > ewentualnie jak już, wzajemne respektowanie taryf bo bez tego > zginiemy.
Czyli przeciw PR również?
> PR-y są chyba i tak bardziej reformowalne niż takie PKP IC. Bo > wystawienie na pociągu przez całą Polskę 4-5 wagonów w piątek > jest po prostu kpiną i paranoją.
PIC i PR, to dwie oddzielne spółki, które ramie w ramie walczą o miano "największego kolejowego betonu".
-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...
> MaK napisał(a):
> > > A czy reformą nazwiesz podział na spółki, zwiększając ilość > > stołków na wyższych szczeblach? > > Tak i jest to zrozumiałe.
A mi się zdawało, że reforma ma na celu usprawnienie działania spółki (-ek), formy lub przedsiębiorstwa...
> Kwestia odpowiednio sformuowanej umowy między porzewoźnikiem a > samorządem...
Której nikt nie potrafi normalnie wynegocjować, sporządzić i podpisać.
> > Albo powinna zostać ta spółka... nie wiem... zacząć podlegać > > całkowicie pod urząd marszałkowski. > > I podlega.
I robi sobie przy tym co chce.
> Tu się robi jakaś analiza. Ogólnie jestem na nie nowy spółeczkom, > ewentualnie jak już, wzajemne respektowanie taryf bo bez tego > zginiemy.
Czyli przeciw PR również?
> PR-y są chyba i tak bardziej reformowalne niż takie PKP IC. Bo > wystawienie na pociągu przez całą Polskę 4-5 wagonów w piątek > jest po prostu kpiną i paranoją.
PIC i PR, to dwie oddzielne spółki, które ramie w ramie walczą o miano "największego kolejowego betonu".
-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...
Re: Kolejowa paranoja trwa dalej. Jest już poniedziałek...
· 13 lat temu ·
MaK