Forum

SA 136-001 na przeglądzie w Pesie

Bodek napisał(a):

> Spróbujemy nieco zmodyfikować RJ od marca 2011 w taki sposób, by > 8:35 z SG w D startował o 5:35 oraz by jeździła dodatkowa para > weekendowa - o 10:35 z SG oraz około 10 ze Szczecinka do SG.

Jeśli byłaby planowana taka zmiana, można by pomyśleć, aby 89429 (kursujący obecnie do Runowa, odjazd ze Szczecinka o 17:57) wydłużyć do SG. W SG nocka, i wyjazd z SG następnego dnia o 4-5 nad ranem do Szczecinka i następnie obsłużenie 89423 (wyjeżdżający o 7:38 do SG, oczywiście godzinę odjazdu można by przesunąć) Tylko pewnie Przewozom Regionalnym za dużo paliwa by zużyło :/ I jeśli tak ułożono by rozkład, to mielibyśmy dodatkową parę bez podsyłów z KG, no ale ja o tym nie decyduję :) I ta zmiana mogłaby być w także w D.   > Problemem jest niechęć PR Szczecin do zmian. Nawet nie > chcą wzmacniać w piątki i niedziele pociągu o którym wyżej > wspomniałeś, mimo że SA136 ma pojemność zaledwie podwójnego > Helmuta bez doczepy. My wnioskowaliśmy o 2*SA136 w tych dniach, PR > jest przeciw, bo mu wzrasta zużycie paliwa.

Cóż, też myślałem o zestawie 2xSA136 (tylko w weekendy), bądź stworzenie dodatkowej pary. I tak jak pisałeś, gdyby w piątki i niedziele wysłać podwójne SA136 to wtedy podsył z KG byłby potrzebny. Zresztą od kiedy pojawiły się SA136, to obserwuję, że wzrasta liczba osób na tej trasie, słyszałem nawet że do 89427 (niedziela) już w Węgorzynie ludzie nie wsiedli... Mam nadzieję, że PR coś zmienią, gdy zobaczą ilości podróżnych w weekendy, i jak zacznie się rok szkolny, bo dużo studentów dojeżdża w piątki/niedziele do domu lub na uczelnie.   > Fakt to założenie wynikało ze zwiększenia ilości poc. > SG-Szczecinek, a skoro go nie będzie, to może być już nieaktualne. > Z drugiej strony kible strasznie się sypią (teraz PR ma około 15 > odstawionych na OR lub nawet OG i z każdym miesiącem będzie ich > przybywać), a widoków na naprawy póki co nie ma, więc chcą się > ratować właśnie SA136.

Rozumiem, że OR i OG to naprawy rewizyjne i naprawy główne?

Jeszcze jedna sprawa, może dość oczywista: Smerfy są chyba tańsze w utrzymaniu niż Helmuty? Tańsze, tzn. mniej paliwożerne?
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · Bodek
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · Bodek
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · lukien213
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · Bodek
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · Bodek
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · RJawdyk
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · Bodek
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · Bodek
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · Bodek
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · Bodek
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · Lukasy
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · Bodek
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · volvob10ma
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · Bodek
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · Lukasy
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie · 13 lat temu · Bodek