Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
SA 136-001 na przeglądzie w Pesie
wysłane przez Bodek
volvob10ma napisał(a):
> Jeśli byłaby planowana taka zmiana, można by pomyśleć, aby 89429 > (kursujący obecnie do Runowa, odjazd ze Szczecinka o 17:57) > wydłużyć do SG. W SG nocka, i wyjazd z SG następnego dnia o 4-5 nad > ranem do Szczecinka i następnie obsłużenie 89423 (wyjeżdżający o > 7:38 do SG, oczywiście godzinę odjazdu można by przesunąć)
Też o tym myślałem.
> > Rozumiem, że OR i OG to naprawy rewizyjne i naprawy główne? > Tak.
> Jeszcze jedna sprawa, może dość oczywista: Smerfy są chyba tańsze > w utrzymaniu niż Helmuty? Tańsze, tzn. mniej paliwożerne?
Okazuje się że niekoniecznie. Wg PR to jest mniej więcej to samo, tyle że odchodzą koszty ciągłych napraw. Nie wiem ile palił Helmut w zestawie 2*SA110, wiem natomiast (bieżąca transmisja danych), że SA136 pali średnio 120 l /100 km.
> Jeśli byłaby planowana taka zmiana, można by pomyśleć, aby 89429 > (kursujący obecnie do Runowa, odjazd ze Szczecinka o 17:57) > wydłużyć do SG. W SG nocka, i wyjazd z SG następnego dnia o 4-5 nad > ranem do Szczecinka i następnie obsłużenie 89423 (wyjeżdżający o > 7:38 do SG, oczywiście godzinę odjazdu można by przesunąć)
Też o tym myślałem.
> > Rozumiem, że OR i OG to naprawy rewizyjne i naprawy główne? > Tak.
> Jeszcze jedna sprawa, może dość oczywista: Smerfy są chyba tańsze > w utrzymaniu niż Helmuty? Tańsze, tzn. mniej paliwożerne?
Okazuje się że niekoniecznie. Wg PR to jest mniej więcej to samo, tyle że odchodzą koszty ciągłych napraw. Nie wiem ile palił Helmut w zestawie 2*SA110, wiem natomiast (bieżąca transmisja danych), że SA136 pali średnio 120 l /100 km.
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie
· 13 lat temu ·
Bodek