Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wyborcze obietnice
wysłane przez MQ ?
Krzysztof Zaremba kampanię wyborczą rozpoczął od ataku na wdrażaną od kilku lat markę Szczecina pod nazwą "Szczecin Floating Garden 2050". Mówiąc ściślej - zapowiedział całkowite jej zarzucenie, mimo że miasto (a więc i mieszkańcy) zapłacili za jej opracowanie niemałe pieniądze. Marka jest coraz bardziej widoczna w szczecińskiej komunikacji miejskiej, a dodatkowo prawdopodobnie w najbliższym czasie odbędzie się prezentacja opracowywanego przez ostatni rok Systemu Informacji Miejskiej, spójnego z marką FG, którego jednym z elementów jest opracowane na nowo oznakowanie komunikacji miejskiej.
Materiał z serwisu Gazeta.pl z 13.09.2010: http://tiny.pl/h98ks
Materiał z serwisu Gazeta.pl z 13.09.2010: http://tiny.pl/h98ks