Forum

Wyborcze obietnice

Krzysztof Zaremba kampanię wyborczą rozpoczął od ataku na wdrażaną od kilku lat markę Szczecina pod nazwą "Szczecin Floating Garden 2050". Mówiąc ściślej - zapowiedział całkowite jej zarzucenie, mimo że miasto (a więc i mieszkańcy) zapłacili za jej opracowanie niemałe pieniądze. Marka jest coraz bardziej widoczna w szczecińskiej komunikacji miejskiej, a dodatkowo prawdopodobnie w najbliższym czasie odbędzie się prezentacja opracowywanego przez ostatni rok Systemu Informacji Miejskiej, spójnego z marką FG, którego jednym z elementów jest opracowane na nowo oznakowanie komunikacji miejskiej.

Materiał z serwisu Gazeta.pl z 13.09.2010: http://tiny.pl/h98ks
Wyborcze obietnice · 13 lat temu · MQ
Re: Wyborcze obietnice · 13 lat temu · Jasiek
Re: Wyborcze obietnice · 13 lat temu · Moderator
Kandydat Zaremba uderza w Pływające Ogrody · 13 lat temu · MQ
PiS chce szybkiego tramwaju · 13 lat temu · MQ
Re: PiS chce szybkiego tramwaju · 13 lat temu · mxk
Re: PiS chce szybkiego tramwaju · 13 lat temu · mxk
Czysta polityka[OT] · 13 lat temu · BatiX 
Re: Czysta polityka[OT] · 13 lat temu · mxk
Re: Czysta polityka[OT] · 13 lat temu · djdark 
Cisza wyborcza · 13 lat temu · MQ