Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wyborcze obietnice
wysłane przez lhb178 19
Jasiek napisał(a):
> > Po co TTA, skoro jest dość miejsca na jezdni, natomiast tory są > > względnie nowe, a jednocześnie prawidłowe ich utrzymanie na > kiepskim > > gruncie będzie niemożliwe po utworzeniu TTA? > > Mnie nie pytaj, przecież to Zditm opiniuje takie sprawy, czy może > się mylę?
Ale to Ty upierasz się na takie rozwiązanie. A poza tym - odróżniaj piszących sobie tutaj prywatnie ludzi od instytucji.
> Tory są może i niestare, ale będzie tam budowane rondo i to pewnie > będzie czas dla buspasa na tej ulicy. A co do utrzymania na kiepskim > gruncie to możesz wyjaśnić o co dokładnie Tobie chodzi? Podbijanie > torów?
Na tej trasie podbijanie jest wskazane co 5-10 lat.
> > Na moście Długim wystarczy przesunąć korek przed most > instalując > > tam dodatkowe światła. > > Hmm, w sprawie kolejki oczekujących samochodów to chyba raczej i tak > nic by nie dało.
Owszem, w sprawie kolejki na moście by dało.
> > Skupmy się może na tym, co jest najbardziej potrzebne. A > Krzywoustego > > się korkuje, i ruch pasażerski jest odpowiednio duży dla > stworzenia > > wydzielonego pasa (i mówię o tej części, gdzie nie trzeba > żadnych > > robót budowlanych). > > A konkretnie wydzielić tory z ulicy i puścić po nich także > autobusy?
Tak.
> To ja się pytam gdzie były odpowiednie instytucje, gdy dokonywano > tego remontu.
Jedna była na swoim miejscu :P A że miasto wybrało, jak wybrało...
-- Zjeżdżaj z torów albo zastosujemy wuwuzele!
> > Po co TTA, skoro jest dość miejsca na jezdni, natomiast tory są > > względnie nowe, a jednocześnie prawidłowe ich utrzymanie na > kiepskim > > gruncie będzie niemożliwe po utworzeniu TTA? > > Mnie nie pytaj, przecież to Zditm opiniuje takie sprawy, czy może > się mylę?
Ale to Ty upierasz się na takie rozwiązanie. A poza tym - odróżniaj piszących sobie tutaj prywatnie ludzi od instytucji.
> Tory są może i niestare, ale będzie tam budowane rondo i to pewnie > będzie czas dla buspasa na tej ulicy. A co do utrzymania na kiepskim > gruncie to możesz wyjaśnić o co dokładnie Tobie chodzi? Podbijanie > torów?
Na tej trasie podbijanie jest wskazane co 5-10 lat.
> > Na moście Długim wystarczy przesunąć korek przed most > instalując > > tam dodatkowe światła. > > Hmm, w sprawie kolejki oczekujących samochodów to chyba raczej i tak > nic by nie dało.
Owszem, w sprawie kolejki na moście by dało.
> > Skupmy się może na tym, co jest najbardziej potrzebne. A > Krzywoustego > > się korkuje, i ruch pasażerski jest odpowiednio duży dla > stworzenia > > wydzielonego pasa (i mówię o tej części, gdzie nie trzeba > żadnych > > robót budowlanych). > > A konkretnie wydzielić tory z ulicy i puścić po nich także > autobusy?
Tak.
> To ja się pytam gdzie były odpowiednie instytucje, gdy dokonywano > tego remontu.
Jedna była na swoim miejscu :P A że miasto wybrało, jak wybrało...
-- Zjeżdżaj z torów albo zastosujemy wuwuzele!