Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wyborcze obietnice
wysłane przez t105n 49
Luke_Police napisał(a):
> No tak, skupiłem się na linii trzebieskiej, a przecież jest > jeszcze Słoneczne, Dąbie, Zdunowo, Gumieńce, Podjuchy, Klucz...
Na Lewobrzeżu jedyna sensowna trasa kolejowa to Główny-Gumieńce, trasa do Polic ma fatalny przebieg. Owszem, łączy poszczególne dzielnice, ale omija centrum. Nie trzeba być wróżką, żeby wiedzieć, że ruch w relacji centrum-osiedle jest większy niż w relacji osiedle-osiedle. Do Gocławia to jeszcze kolej miałaby sens, dalej wg mnie nie bardzo. Maciek w innym wątku szczegółowo udowadniał, dlaczego Police nie chcą pociągu do Szczecina (bo jest niekonkurencyjny czasowo). Obsługa pociągiem potoków pasażerskich wzdłuż linii 102 to duża przesada. Jakie byłoby napełnienie w pociągu, skoro wiemy jaka jest częstotliwość kursowania linii 102 i to wystarcza? Pociąg miałby sens na liniach wybiegających przez Prawobrzeże, ale "stacja" w Kluczu, a raczej jej pozostałości, to obraz nędzy i rozpaczy, podobnie jak stacja w Zdunowie nie daje możliwości postoju pociągu w oczekiwaniu na kurs powrotny. Zdaje się, że Załom też tego nie oferuje. Pociąg widzę raczej jako połączenia aglomeracyjne do Goleniowa, Stargardu i Gryfina.
-- Nasze miasto chwali się zniechęcaniem mieszkańców do korzystania z KM poprzez systematyczne pogarszanie warunków podróżowania. Gratulacje i rychłego udławienia się w korkach!
> No tak, skupiłem się na linii trzebieskiej, a przecież jest > jeszcze Słoneczne, Dąbie, Zdunowo, Gumieńce, Podjuchy, Klucz...
Na Lewobrzeżu jedyna sensowna trasa kolejowa to Główny-Gumieńce, trasa do Polic ma fatalny przebieg. Owszem, łączy poszczególne dzielnice, ale omija centrum. Nie trzeba być wróżką, żeby wiedzieć, że ruch w relacji centrum-osiedle jest większy niż w relacji osiedle-osiedle. Do Gocławia to jeszcze kolej miałaby sens, dalej wg mnie nie bardzo. Maciek w innym wątku szczegółowo udowadniał, dlaczego Police nie chcą pociągu do Szczecina (bo jest niekonkurencyjny czasowo). Obsługa pociągiem potoków pasażerskich wzdłuż linii 102 to duża przesada. Jakie byłoby napełnienie w pociągu, skoro wiemy jaka jest częstotliwość kursowania linii 102 i to wystarcza? Pociąg miałby sens na liniach wybiegających przez Prawobrzeże, ale "stacja" w Kluczu, a raczej jej pozostałości, to obraz nędzy i rozpaczy, podobnie jak stacja w Zdunowie nie daje możliwości postoju pociągu w oczekiwaniu na kurs powrotny. Zdaje się, że Załom też tego nie oferuje. Pociąg widzę raczej jako połączenia aglomeracyjne do Goleniowa, Stargardu i Gryfina.
-- Nasze miasto chwali się zniechęcaniem mieszkańców do korzystania z KM poprzez systematyczne pogarszanie warunków podróżowania. Gratulacje i rychłego udławienia się w korkach!