Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wyborcze obietnice
wysłane przez LLUZNIAK
t105n napisał(a):
> Na Lewobrzeżu jedyna sensowna trasa kolejowa to Główny-Gumieńce, > trasa do Polic ma fatalny przebieg. Owszem, łączy poszczególne > dzielnice, ale omija centrum. Nie trzeba być wróżką, żeby > wiedzieć, że ruch w relacji centrum-osiedle jest większy niż w > relacji osiedle-osiedle. Do Gocławia to jeszcze kolej miałaby sens, > dalej wg mnie nie bardzo.
Ja osobiście, teoretyzując i biorąc pod uwagę tylko lewobrzeże, widziałbym to na zasadzie wybudowania początkowo dwóch - trzech łącznic pomiędzy infrastrukturą kolejową, a tramwajową (gdzieś w okolicy Dworca głównego, na Gocławiu i trzecia ewentualnie w okolicach Turzynu, lub na Niebuszewie). Wówczas jakby puścić na trasach takiej "SKM'ki" przebiegających przez centrum tramwaje dwusystemowe to mielibyśmy całkiem ciekawą sieć. Tylko... No właśnie - koszty, bo oprócz nakładów w obecną linię obwodową, które gdzieś wyżej wymienił już Luke Police, dochodzą spore koszty zakupu najlepiej niskopodłogowego taboru dwusystemowego, budowy łącznic, remontu torowiska tramwajowego przynajmniej na trasie Gocław-Dworzec główny, itp. itd... Hmmm, właśnie stworzyłem kolejne S-F - kto na mnie zagłosuje w wyborach?! ;-)
> Na Lewobrzeżu jedyna sensowna trasa kolejowa to Główny-Gumieńce, > trasa do Polic ma fatalny przebieg. Owszem, łączy poszczególne > dzielnice, ale omija centrum. Nie trzeba być wróżką, żeby > wiedzieć, że ruch w relacji centrum-osiedle jest większy niż w > relacji osiedle-osiedle. Do Gocławia to jeszcze kolej miałaby sens, > dalej wg mnie nie bardzo.
Ja osobiście, teoretyzując i biorąc pod uwagę tylko lewobrzeże, widziałbym to na zasadzie wybudowania początkowo dwóch - trzech łącznic pomiędzy infrastrukturą kolejową, a tramwajową (gdzieś w okolicy Dworca głównego, na Gocławiu i trzecia ewentualnie w okolicach Turzynu, lub na Niebuszewie). Wówczas jakby puścić na trasach takiej "SKM'ki" przebiegających przez centrum tramwaje dwusystemowe to mielibyśmy całkiem ciekawą sieć. Tylko... No właśnie - koszty, bo oprócz nakładów w obecną linię obwodową, które gdzieś wyżej wymienił już Luke Police, dochodzą spore koszty zakupu najlepiej niskopodłogowego taboru dwusystemowego, budowy łącznic, remontu torowiska tramwajowego przynajmniej na trasie Gocław-Dworzec główny, itp. itd... Hmmm, właśnie stworzyłem kolejne S-F - kto na mnie zagłosuje w wyborach?! ;-)
Re: Kandydat SLD chce kolejowej obwodnicy Szczecina
· 13 lat temu ·
LLUZNIAK