Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wyborcze obietnice
wysłane przez MarcinB
djdark napisał(a):
> mxk napisał(a):
> > Jak nadal będzie się wyłudzało mieszkanie > > od miasta, > > No już bez przesady.
Dokładnie, to już trochę "waniajet" obrazą i pomówieniem.
> Modernizację 18 wagonów typu Tatra KT4 w następującym zakresie: > zamontowanie gniazd między wagonowych do łączenia wagonów w jazdę > ukrotnioną
Szkoda, że zapomniano o nich w 101. Może i ona była remontowana z innej puli pieniędzy, ale pożałowanie kilkuset złotych teraz, będzie skutkować kolejnym jej wyłączeniem jej z ruchu, kolejną robotą, kolejnym szpachlowaniem, kolejnym malowaniem, chyba że taki jest cel. > > O to właśnie chodzi. Porządna robota zamiast półśrodków. > > Tia... Jak by mięli szlifierkę i podbijarkę...
Może trzeba pomyśleć o wynajęciu zewnętrznej firmy, która zajmie się utrzymaniem torowisk w Szczecinie skoro TS sobie nie radzi? Będzie to pewnie tańsze rozwiązanie, niż zakup tych urządzeń, ale wprowadzenie ograniczenia i powieszenie stosownego znaku, będzie zawsze NAJTAŃSZE.
> A tu nawet wozów > sieciowych nie ma co po torach mogą jeździć. Pięknie to wygląda > jak mamy ładne nowe torowisko i sieciowcy muszą po tłuczniu > jeździć normalnymi pojazdami zamiast odpowiednio dostosowanymi do > potrzeb...
Podobno TS podjął współpracę z Policją w zakresie ubijania tłucznia na szczecińskich torowiskach, a zawsze jest w rezerwie hasło: "Tiry na tory";)
> Aż strach myśleć co będzie po zrobieniu Piastów na > zielono jak będzie tam trzeba wjechać bo np kita się złamie :/
Będzie tak samo, albo lepiej... (jak mawiał Maurer w Psach).
W prezentacji, którą przedstawiłeś jest jeszcze kilka fajnych punktów, które pozwolę sobie skomentować. Może i zabrzmi to śmiesznie, ale nie taki jest cel. Po prostu mam wrażenie, że kolejny raz wydatkuje się pieniądze na coś kompletnie zbędnego, w myśl zasady: ładnie wygląda na papierze, więc wpiszemy.
> W okresie od 1 stycznia 2011 > do 28 lutego 2012 zostanie przeszkolonych: > 222 motorniczych w ramach następujących modułów:
> - zarządzanie konfliktem, komunikacja interpersonalna
Rozumiem, że po takim szkoleniu nie zobaczymy już motorniczych w słuchawkach na uszach, z papierosem, szczelnie pozamykanych w swoich kabinach? Będą zawsze mili i radośni. Z uśmiechem na ustach poczekają na dobiegających pasażerów, uprzejmie wytłumaczą przyjezdnym, w jaki sposób mają poruszać się po Szczecinie. Nie będzie kłopotu z zakupem biletu o godzinie 6:10, a tramwaj odjedzie 15 sekund po czasie, a nie 2 minuty przed.
> -profilaktyka uzależnień - szkolenie poprowadzi psycholog > uzależnień. W ramach zajęć omówione zostaną m.in. problemy > depresji, zaburzeń odżywiania, uzależnień – 8 godz.
Ciekawe jaki cel to ma? Znaczy ja wiem jaki jest cel, ale ten cel można osiągnąć tylko przy: - 100% szczerości ze strony szkolonego, - indywidualnych spotkaniach z psychologiem, - osobistej potrzebie danej osoby. Siłą się nic nie zrobi. Będą to kolejne zmarnowane godziny, pieniądze. Ktoś zarobi naszym kosztem. - 100% szczerości - niemożliwe, zwłaszcza że się to komuś narzuca. Nikt przed obcą osobą się nie otworzy, a mając w myślach perspektywę utraty pracy, będzie kłamał jak najęty. Śmiem twierdzić, że większość badanych miałaby problemy z odpowiedzią na pytania w testach dotyczących uzależnień. Są one tak skonstruowane, że większość wychodzi w nich na ludzi z większymi lub mniejszymi problemami. No chyba, że w ogóle nie pije alkoholu, nie zażywa narkotyków. - indywidualne spotkania? 222motorniczych * 8godzin * 20PLN (bardzo zaniżone minimum) = 35520PLN. Robimy skok na dużą kasę? - osobista potrzeba - kto ma problemy, ten sam już sobie radzi i raczej nie potrzebuje pomocy ze strony firmy. Będzie zapewne tak, że pracownicy TS potraktują to jako zło konieczne i na szpilkach przesiedzą te 8 godzin. Obejrzą nudne filmiki, pośpią itp. Nic to nie da. Szkolenie z zaburzeń odżywiania. Oj będzie dyskusja o przewadze sałatek nad schabowym, kebabu nad mega kubełkiem i kiełbasy wiejskiej (podsuszanej) nad kaszanką.
Nie neguję celowości takich szkoleń/pogadanek, ale nie 8 godzin. Zanudzą motorniczych i tyle. 2-3 godziny z ewentualnymi pytaniami, by wystarczyło.
> W ramach projektu przewidziano również 6 dniowe szkolenie kadry > zarządzającej w zakresie m.in. intermentoringu, zarządzania wiekiem > w firmie oraz tworzenia i wdrażania planów szkoleniowych w firmie. > Uuuuuu, ale się szykuje dłuuuuuga impreza ;)). Punkt ostatni, ale najważniejszy.
> mxk napisał(a):
> > Jak nadal będzie się wyłudzało mieszkanie > > od miasta, > > No już bez przesady.
Dokładnie, to już trochę "waniajet" obrazą i pomówieniem.
> Modernizację 18 wagonów typu Tatra KT4 w następującym zakresie: > zamontowanie gniazd między wagonowych do łączenia wagonów w jazdę > ukrotnioną
Szkoda, że zapomniano o nich w 101. Może i ona była remontowana z innej puli pieniędzy, ale pożałowanie kilkuset złotych teraz, będzie skutkować kolejnym jej wyłączeniem jej z ruchu, kolejną robotą, kolejnym szpachlowaniem, kolejnym malowaniem, chyba że taki jest cel. > > O to właśnie chodzi. Porządna robota zamiast półśrodków. > > Tia... Jak by mięli szlifierkę i podbijarkę...
Może trzeba pomyśleć o wynajęciu zewnętrznej firmy, która zajmie się utrzymaniem torowisk w Szczecinie skoro TS sobie nie radzi? Będzie to pewnie tańsze rozwiązanie, niż zakup tych urządzeń, ale wprowadzenie ograniczenia i powieszenie stosownego znaku, będzie zawsze NAJTAŃSZE.
> A tu nawet wozów > sieciowych nie ma co po torach mogą jeździć. Pięknie to wygląda > jak mamy ładne nowe torowisko i sieciowcy muszą po tłuczniu > jeździć normalnymi pojazdami zamiast odpowiednio dostosowanymi do > potrzeb...
Podobno TS podjął współpracę z Policją w zakresie ubijania tłucznia na szczecińskich torowiskach, a zawsze jest w rezerwie hasło: "Tiry na tory";)
> Aż strach myśleć co będzie po zrobieniu Piastów na > zielono jak będzie tam trzeba wjechać bo np kita się złamie :/
Będzie tak samo, albo lepiej... (jak mawiał Maurer w Psach).
W prezentacji, którą przedstawiłeś jest jeszcze kilka fajnych punktów, które pozwolę sobie skomentować. Może i zabrzmi to śmiesznie, ale nie taki jest cel. Po prostu mam wrażenie, że kolejny raz wydatkuje się pieniądze na coś kompletnie zbędnego, w myśl zasady: ładnie wygląda na papierze, więc wpiszemy.
> W okresie od 1 stycznia 2011 > do 28 lutego 2012 zostanie przeszkolonych: > 222 motorniczych w ramach następujących modułów:
> - zarządzanie konfliktem, komunikacja interpersonalna
Rozumiem, że po takim szkoleniu nie zobaczymy już motorniczych w słuchawkach na uszach, z papierosem, szczelnie pozamykanych w swoich kabinach? Będą zawsze mili i radośni. Z uśmiechem na ustach poczekają na dobiegających pasażerów, uprzejmie wytłumaczą przyjezdnym, w jaki sposób mają poruszać się po Szczecinie. Nie będzie kłopotu z zakupem biletu o godzinie 6:10, a tramwaj odjedzie 15 sekund po czasie, a nie 2 minuty przed.
> -profilaktyka uzależnień - szkolenie poprowadzi psycholog > uzależnień. W ramach zajęć omówione zostaną m.in. problemy > depresji, zaburzeń odżywiania, uzależnień – 8 godz.
Ciekawe jaki cel to ma? Znaczy ja wiem jaki jest cel, ale ten cel można osiągnąć tylko przy: - 100% szczerości ze strony szkolonego, - indywidualnych spotkaniach z psychologiem, - osobistej potrzebie danej osoby. Siłą się nic nie zrobi. Będą to kolejne zmarnowane godziny, pieniądze. Ktoś zarobi naszym kosztem. - 100% szczerości - niemożliwe, zwłaszcza że się to komuś narzuca. Nikt przed obcą osobą się nie otworzy, a mając w myślach perspektywę utraty pracy, będzie kłamał jak najęty. Śmiem twierdzić, że większość badanych miałaby problemy z odpowiedzią na pytania w testach dotyczących uzależnień. Są one tak skonstruowane, że większość wychodzi w nich na ludzi z większymi lub mniejszymi problemami. No chyba, że w ogóle nie pije alkoholu, nie zażywa narkotyków. - indywidualne spotkania? 222motorniczych * 8godzin * 20PLN (bardzo zaniżone minimum) = 35520PLN. Robimy skok na dużą kasę? - osobista potrzeba - kto ma problemy, ten sam już sobie radzi i raczej nie potrzebuje pomocy ze strony firmy. Będzie zapewne tak, że pracownicy TS potraktują to jako zło konieczne i na szpilkach przesiedzą te 8 godzin. Obejrzą nudne filmiki, pośpią itp. Nic to nie da. Szkolenie z zaburzeń odżywiania. Oj będzie dyskusja o przewadze sałatek nad schabowym, kebabu nad mega kubełkiem i kiełbasy wiejskiej (podsuszanej) nad kaszanką.
Nie neguję celowości takich szkoleń/pogadanek, ale nie 8 godzin. Zanudzą motorniczych i tyle. 2-3 godziny z ewentualnymi pytaniami, by wystarczyło.
> W ramach projektu przewidziano również 6 dniowe szkolenie kadry > zarządzającej w zakresie m.in. intermentoringu, zarządzania wiekiem > w firmie oraz tworzenia i wdrażania planów szkoleniowych w firmie. > Uuuuuu, ale się szykuje dłuuuuuga impreza ;)). Punkt ostatni, ale najważniejszy.
Re: Piotr Krzystek - kandydat na prezydenta Szczecina
· 13 lat temu ·
MarcinB