Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wyborcze obietnice
wysłane przez Luke_Police 163
Jasiek napisał(a):
> Ciekaw jestem skąd Pan kandydat je weźmie, jak dzisiaj nasze > spółeczki bardzo mało takich autobusów posiadają.
Wpuści na rynek przewoźników prywatnych. PKS Szczecin dziś ma chyba z 5 różnych busów (Mercedes Sprinter, Iveco Daily, Fiat Ducato, Mercedes Vario, Auwarter Clubstar) - sam raz na proponowane przez kandydata nocki, natomiast myślę, że gdyby ogłoszono przetarg, z pewnością zainteresowane byłyby firmy prywatne takie jak: Fedeńczak, Transa, Borys-Bus, Krajan, Ever-Trans i inni.
> Podsumowując pomysł nie jest zły częstsze kursy, a mniejsze > pojazdy, ale to nie tylko na nocnych.
Zależy dla kogo. Mniejsze pojazdy palą mniej paliwa, ale każdy potrzebuje osobnego kierowcę. Potrzebnych więc byłoby więcej kierowców. Z punktu wiedzenia liczby miejsc pracy, popozycja jest dobra. Natomiast więcej wozokm, to większe nakłady na komunikację, czyli organizatorowi komunikacji się to nie opłaca.
> "Do tego dorzuci dla każdego zainteresowanego darmowy dostęp do > internetu za pośrednictwem hot spotu w obrębie SPP." > > Pomysł ciekawy, ale może jeszcze kawa i ciepłe rogaliki tak na > dobry początek dnia w SPP.
Lepszym pomysłem byłoby wprowadzenie bezprzewodowego internetu w pojazdach komunikacji miejskiej kursujących na liniach pospiesznych i liniach tramwajowych o dosyć długiej trasie (np. wyposażyć wszystkie Pesy i kursy obsługiwane pojazdami z dostępem do internetu oznaczyć w rozkładzie). Komuś może się wydać to futurologią, ale takie rozwiązania już wchodzą w życie u przewoźników obsługujących kursy dalekobieżne. Bezprzewodowy internet działa już w kilku pojazdach niektórych przewoźników PKS (bodajże PKS Bolesławiec, o ile dobrze zapamiętałem). Podobne rozwiązanie testuje aktualnie Veolia (oddział Podkarpacie, a ściślej - Sanok). Oczywiście w przypadku komunikacji miejskiej trzebaby wybrać takie linie, gdzie tego typu rozwiązanie miałoby sens. Jeżeli pasażer autobusu stoi w tłoku, raczej nie ma możliwości wyciągnięcia notebooka czy innego laptopa i korzystania z niego.
-- - Do wentylatora przetwornicy statycznej wlazł mały kotek i nie może wyjść.
- Spoko, zamontujemy ją w tramwaju i włączymy, to stamtąd wyfrunie.
> Ciekaw jestem skąd Pan kandydat je weźmie, jak dzisiaj nasze > spółeczki bardzo mało takich autobusów posiadają.
Wpuści na rynek przewoźników prywatnych. PKS Szczecin dziś ma chyba z 5 różnych busów (Mercedes Sprinter, Iveco Daily, Fiat Ducato, Mercedes Vario, Auwarter Clubstar) - sam raz na proponowane przez kandydata nocki, natomiast myślę, że gdyby ogłoszono przetarg, z pewnością zainteresowane byłyby firmy prywatne takie jak: Fedeńczak, Transa, Borys-Bus, Krajan, Ever-Trans i inni.
> Podsumowując pomysł nie jest zły częstsze kursy, a mniejsze > pojazdy, ale to nie tylko na nocnych.
Zależy dla kogo. Mniejsze pojazdy palą mniej paliwa, ale każdy potrzebuje osobnego kierowcę. Potrzebnych więc byłoby więcej kierowców. Z punktu wiedzenia liczby miejsc pracy, popozycja jest dobra. Natomiast więcej wozokm, to większe nakłady na komunikację, czyli organizatorowi komunikacji się to nie opłaca.
> "Do tego dorzuci dla każdego zainteresowanego darmowy dostęp do > internetu za pośrednictwem hot spotu w obrębie SPP." > > Pomysł ciekawy, ale może jeszcze kawa i ciepłe rogaliki tak na > dobry początek dnia w SPP.
Lepszym pomysłem byłoby wprowadzenie bezprzewodowego internetu w pojazdach komunikacji miejskiej kursujących na liniach pospiesznych i liniach tramwajowych o dosyć długiej trasie (np. wyposażyć wszystkie Pesy i kursy obsługiwane pojazdami z dostępem do internetu oznaczyć w rozkładzie). Komuś może się wydać to futurologią, ale takie rozwiązania już wchodzą w życie u przewoźników obsługujących kursy dalekobieżne. Bezprzewodowy internet działa już w kilku pojazdach niektórych przewoźników PKS (bodajże PKS Bolesławiec, o ile dobrze zapamiętałem). Podobne rozwiązanie testuje aktualnie Veolia (oddział Podkarpacie, a ściślej - Sanok). Oczywiście w przypadku komunikacji miejskiej trzebaby wybrać takie linie, gdzie tego typu rozwiązanie miałoby sens. Jeżeli pasażer autobusu stoi w tłoku, raczej nie ma możliwości wyciągnięcia notebooka czy innego laptopa i korzystania z niego.
-- - Do wentylatora przetwornicy statycznej wlazł mały kotek i nie może wyjść.
- Spoko, zamontujemy ją w tramwaju i włączymy, to stamtąd wyfrunie.
Technik serwisu :)