Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wyborcze obietnice
wysłane przez Jasiek 36
Luke_Police napisał(a):
> Wpuści na rynek przewoźników prywatnych. PKS Szczecin dziś ma > chyba z 5 różnych busów (Mercedes Sprinter, Iveco Daily, Fiat > Ducato, Mercedes Vario, Auwarter Clubstar)
Faktycznie 5 busów to chyba nie starczy + 4 Autosany H6, które teraz i tak kursują. Liczymy jeszcze 2 SU10 i 5 Neoplanów N4011 i mamy nie za wielkie możliwości.
> natomiast myślę, że gdyby ogłoszono > przetarg, z pewnością zainteresowane byłyby firmy prywatne takie > jak: Fedeńczak, Transa, Borys-Bus, Krajan, Ever-Trans i inni.
Tak DLA też zostały dopuszczone do podziału tortu.
> Zależy dla kogo. Mniejsze pojazdy palą mniej paliwa, ale każdy > potrzebuje osobnego kierowcę. Potrzebnych więc byłoby więcej > kierowców.
Tak tylko ja mówię o zwiększaniu częstotliwości kursów danych linii, a skoro tak to chyba zamiast 1 przeguba starczą te 2 MAXI. Zwiększamy częstotliwość, ale nie puszczamy dwóch przegubów zamiast jednego. No chyba że sytuacja tego wymaga.
> Natomiast więcej wozokm, to większe nakłady na > komunikację, czyli organizatorowi komunikacji się to nie opłaca.
Ale organizator powinien się z tym liczyć chcąc zachęcić ludzi do komunikacji miejskiej.
-- lukas -> jasiek
> Wpuści na rynek przewoźników prywatnych. PKS Szczecin dziś ma > chyba z 5 różnych busów (Mercedes Sprinter, Iveco Daily, Fiat > Ducato, Mercedes Vario, Auwarter Clubstar)
Faktycznie 5 busów to chyba nie starczy + 4 Autosany H6, które teraz i tak kursują. Liczymy jeszcze 2 SU10 i 5 Neoplanów N4011 i mamy nie za wielkie możliwości.
> natomiast myślę, że gdyby ogłoszono > przetarg, z pewnością zainteresowane byłyby firmy prywatne takie > jak: Fedeńczak, Transa, Borys-Bus, Krajan, Ever-Trans i inni.
Tak DLA też zostały dopuszczone do podziału tortu.
> Zależy dla kogo. Mniejsze pojazdy palą mniej paliwa, ale każdy > potrzebuje osobnego kierowcę. Potrzebnych więc byłoby więcej > kierowców.
Tak tylko ja mówię o zwiększaniu częstotliwości kursów danych linii, a skoro tak to chyba zamiast 1 przeguba starczą te 2 MAXI. Zwiększamy częstotliwość, ale nie puszczamy dwóch przegubów zamiast jednego. No chyba że sytuacja tego wymaga.
> Natomiast więcej wozokm, to większe nakłady na > komunikację, czyli organizatorowi komunikacji się to nie opłaca.
Ale organizator powinien się z tym liczyć chcąc zachęcić ludzi do komunikacji miejskiej.
-- lukas -> jasiek