Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Monopol na "nadodrzance"
wysłane przez lukaszenko 16
Mareczek napisał(a):
> 355 km przy średniej 100 km/h daje 3,5 godziny jazdy. Patrząc na > gęstość "ważnych" stacji na tej trasie (które są notabene > wyznacznikiem do omijania tej trasy), myślę że w 4h byłoby nawet > realne.
Według mnie gdy kiedyś zaistnieje TLK na trasie z Wrocławia do Szczecina przez Zieloną Górę, to proponowałbym taki wariant przystanków: Szczecin Główny - Gryfino - Chojna(ewentualność ostateczna) - Kostrzyn - Rzepin - Zielona Góra - Nowa Sól - Głogów - Rudna Miasto(ponownie ewentualność ostateczna) - Wołów - Wrocław Główny. Lub wydłużyć obecny TLK72100/27100 do Szczecina(wtedy nie było by Zielona Góra - Zamość tylko Szczecin Główny - Zamość). Ot taka moja wizja, a czy kiedykolwiek będzie coś w tym stylu to się przekonamy. ;]
-- Robiła babcia na drutach. Przejechał tramwaj i spadła.
> 355 km przy średniej 100 km/h daje 3,5 godziny jazdy. Patrząc na > gęstość "ważnych" stacji na tej trasie (które są notabene > wyznacznikiem do omijania tej trasy), myślę że w 4h byłoby nawet > realne.
Według mnie gdy kiedyś zaistnieje TLK na trasie z Wrocławia do Szczecina przez Zieloną Górę, to proponowałbym taki wariant przystanków: Szczecin Główny - Gryfino - Chojna(ewentualność ostateczna) - Kostrzyn - Rzepin - Zielona Góra - Nowa Sól - Głogów - Rudna Miasto(ponownie ewentualność ostateczna) - Wołów - Wrocław Główny. Lub wydłużyć obecny TLK72100/27100 do Szczecina(wtedy nie było by Zielona Góra - Zamość tylko Szczecin Główny - Zamość). Ot taka moja wizja, a czy kiedykolwiek będzie coś w tym stylu to się przekonamy. ;]
-- Robiła babcia na drutach. Przejechał tramwaj i spadła.