Forum

Gdyńska SM42-563, należąca do PKP Intercity, ze składem...

zdjęcie
Gdyńska SM42-563, należąca do PKP Intercity, ze składem TLK 88203 relacji Kołobrzeg - Szczecin Główny opuszcza stację początkową
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
mxk napisał(a):

> stoch napisał(a):

> > Skład, który jedzie do Szczecina Głównego, jest tam > > podczepiany pod elektryka? Troszkę bezsensu, nie uważasz? >  > Tak, ale to w końcu PIC ;) Jak się uda, to może złapię ten > okaz gospodarności pod drutem ;)

Nie chcę wyjść na buca, ale nie wszystko złoto co się świeci. Chęć zapięcia elektrowozu na odcinek Szczecin Gł. - Goleniów - Szczecin Gł. skutkowałaby wzrostem kosztów, bo: - trzeba podesłać SM42 do Goleniowa wraz z maszynistą - trzeba zatrudnić rewidenta na próbę hamulca pociągu do Kołobrzegu - lokomotywa EU07 od pociągu ze Szczecina Gł. stałaby cały dzień w Goleniowie lub zjeżdżała luzem do Szczecina (oczywiście potem musiałaby wieczorem wrócić do Goleniowa), w obydwu przypadkach generuje to dodatkowy koszt. Lokomotywa nie jeździ, to nie zarabia. Lokomotywa jeździ luzem, to też nie zarabia. - trzeba zatrudnić rewidenta na próbę hamulca pociągu z Kołobrzegu - trzeba odesłać SM42 z Goleniowa wraz z maszynistą.

To tak w skrócie. Chyba niezbyt się opłaca, zwłaszcza że pociąg nie jedzie tylko do/ze Szczecina Gł., tylko Warszawy Wsch. jako grupa wagonów w innym pociągu. Na dworcu głównym robi się wszystko za jednym zamachem i do tego mniejszym kosztem.

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Re: Gdyńska SM42-563, należąca do PKP Intercity, ze… · 12 lat temu · Lukasy
I wszystko jasne... · 12 lat temu · kalapele