Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
W Korzybiu zawiodła łączność
Bezpośrednią przyczyną zderzenia pociągów w Korzybiu w lipcu 2010 r. było uruchomienie pociągu z Korzybia bez wymaganego pozwolenia – czytamy w raporcie z badania wypadku na szlaku Kępice – Korzybie, opublikowanym kilka dni temu na stronie Europejskiej Agencji Kolejowej. Raport wyminia także szereg poważnych nieprawidłowości, m.in.: niesprawną łączność, użycie niewłaściwych lokomotyw oraz używanie telefonów komórkowych przez maszynistów.
wysłane przez marko 4
pioko17 napisał(a):
> Czy wynika z tego, że maszynista pociągu 89522 opuścil > stację przy sygnale S1? Czemu nikt tu o tym nie wspomniał, > bo moim zdaniem to był najważniejszy błąd.
Nie, miał podany wyjazd. W Korzybiu pociąg wjechał "na wprost" i miał podane białe światło na wyjazdowym.
-- Ten trzeci i najgłupszy...
> Czy wynika z tego, że maszynista pociągu 89522 opuścil > stację przy sygnale S1? Czemu nikt tu o tym nie wspomniał, > bo moim zdaniem to był najważniejszy błąd.
Nie, miał podany wyjazd. W Korzybiu pociąg wjechał "na wprost" i miał podane białe światło na wyjazdowym.
-- Ten trzeci i najgłupszy...