Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Jak ciachną nam pociągi w regionie
Najbardziej ucierpi wschodnia część województwa. Z informacji "Gazety" wynika, że właśnie tam od grudnia zlikwidowanych będzie najwięcej połączeń. Znamy też inne szczegóły rozkładu jazdy na 2012 r.
wysłane przez Korczian
lukien213 napisał(a):
> Po roku okaże się, że pociągi do Wałcza też > są nierentowne, podobnie jak łącznica do lotniska w > Goleniowie, która dla mnie jest totalną bzdurą.
Z Wałczem i Piłą może nie będzie tak źle. Jeżeli będą dobrze dostosowane pociągi do zapotrzebowań (a znam trochę osób, które klną na konieczność jazdy Szczecin - Krzyż - Piła), to akurat powinno się sprawdzić.
Bardziej bym wolał, by znalazły się pieniądze na dostosowanie D29-351 do prędkości 200+. Znajomy z PLK stwierdził, że MOŻE po 2014... ;/ Albo na remont 411 do Pyrzyc... Marzenia.
A konieczność wysyłania składów wagonowych tylko pokazuje, jak kiepski tabor jest do dyspozycji... EN57 z max. 110km/h, które chyba jest już nieosiągalne w przypadku większości jednostek. A nowy sprzęt to wizja odległa.
-- 89426 gotów.
> Po roku okaże się, że pociągi do Wałcza też > są nierentowne, podobnie jak łącznica do lotniska w > Goleniowie, która dla mnie jest totalną bzdurą.
Z Wałczem i Piłą może nie będzie tak źle. Jeżeli będą dobrze dostosowane pociągi do zapotrzebowań (a znam trochę osób, które klną na konieczność jazdy Szczecin - Krzyż - Piła), to akurat powinno się sprawdzić.
Bardziej bym wolał, by znalazły się pieniądze na dostosowanie D29-351 do prędkości 200+. Znajomy z PLK stwierdził, że MOŻE po 2014... ;/ Albo na remont 411 do Pyrzyc... Marzenia.
A konieczność wysyłania składów wagonowych tylko pokazuje, jak kiepski tabor jest do dyspozycji... EN57 z max. 110km/h, które chyba jest już nieosiągalne w przypadku większości jednostek. A nowy sprzęt to wizja odległa.
-- 89426 gotów.
Vmax>=160 na D29-351!
Re: Jak ciachną nam pociągi w regionie
· 12 lat temu ·
Korczian