Forum

Jak ciachną nam pociągi w regionie

Najbardziej ucierpi wschodnia część województwa. Z informacji "Gazety" wynika, że właśnie tam od grudnia zlikwidowanych będzie najwięcej połączeń. Znamy też inne szczegóły rozkładu jazdy na 2012 r.

wysłane przez Bodek

Korczian napisał(a):

> Bardziej bym wolał, by znalazły się pieniądze na dostosowanie > D29-351 do prędkości 200+. Znajomy z PLK stwierdził, że MOŻE > po 2014... ;/

Małe szanse. Z tego co wiem PLK wycofuje się z modernizacji tej linii do 200 kph na rzecz 160. Chcą uniknąć tak kosztownych inwestycji jak w przypadku linii Wawa - Gdynia, gdzie niemal co kilometr muszą budować wiadukty, korygować łuki (pod które wcześniej trzeba wykupić teren) itp. Dla 160 km/h nie ma takich potrzeb i z tego co wiem w tym kierunku zamierzają pójść. Jeszcze w listopadzie ma być ogłoszony przetarg (już drugi z resztą) na studium wykonalności moderny tej linii. Pierwsze studium spartoliła jakaś firma z UK (z tego powodu moderna nie ruszyła w 2010 roku jak planowano) i prawdopodobnie PLK będzie musiała z tego powodu oddać unii część zarezerwowanej na ten cel kasy.
Jak ciachną nam pociągi w regionie · 12 lat temu · Korczian
Re: Jak ciachną nam pociągi w regionie · 12 lat temu · lukien213
Re: Jak ciachną nam pociągi w regionie · 12 lat temu · Korczian
Re: Jak ciachną nam pociągi w regionie · 12 lat temu · Bodek
Re: Jak ciachną nam pociągi w regionie · 12 lat temu · lukien213
Re: Jak ciachną nam pociągi w regionie · 12 lat temu · lukien213
Re: Jak ciachną nam pociągi w regionie · 12 lat temu · eReNWalcz
Szczecin-Szczecinek · 12 lat temu · volvob10ma
Re: Szczecin-Szczecinek · 12 lat temu · Bodek