wojtazz napisał(a):

 

> O, dobrze gada. A koledze Sulzer proponuję poczytać ustawę > odpowiednią, kto za co odpowiada (albo o transporcie kolejowym, > albo o transporcie publicznym, a najlepiej obie na raz ;) )

Wiem doskonale, jakie panują realia na współczesnej kolei, i nie widzę konieczności odsyłania mnie do literatury, którą kolega Wojtazz wymienił w swoim poście. Chciałem zwyczajnie w świecie wyraźić swoje niezadowolenie całą sytuacją polskiej kolei. A kartkowanie ustawy, która z chwili, na chwilę jest zmieniana, bo co rusz ktoś ma zamiar powoływać nowe spółki, by umieszczać w ich radach nadzorczych swoich znajomych. Niedługo będzie tak, że za szyny odpowiada spółka "Alfa", za śruby podkładowe odpowiada spółka "Beta", a za podkłady torowe jeszcze inna spółka, i tak za każdy element składowy toru kolejowego, będzie pobierana osobna opłata za korzystanie z niego przez poszczególnych przewoźników, których nie ukrywając, w naszym kraju jest masa...

-- Kolejowy licznik kilometrów 2012 : 1477km