Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowoczesna komunikacja metropolitarna. Tramwaj na torach...
To, że Szczecin jest zakorkowany w godzinach szczytu, jest efektem wzrostu liczby samochodów na nieprzystosowanych do tego drogach.
sissicone napisał(a):
> A czy to nie jest tak, że mimo wszystko tramwaj dwusystemowy > jest tańszy niż budowa od zera nowych torów tramwajowych > plus jeszcze obsługującego go taboru?
Poza droższym taborem i tak musisz zainwestować w remont obecnych torów kolejowych i wybudowanie dodatkowych w okolicy Regalicy, do Zdrojów. Jeżeli chcesz korzystać tylko i wyłącznie z obecnej infrastruktury w okolicy Regalicy, licz na konkretne dziury w rozkładzie w środku szczytu. A to się raczej nikomu nie spodoba - i pasażerom i gminie i zarządcy torów.
> A > modernizacja tras kolejowych czy dostosowanie ich do ruchu > tramwaju dwusystemowowego powinno być tańsze niż budowa > nowej trasy tramwajowej
Jak wyżej - bez inwestycji w torowisko na ww. odcinku, jesteś umoczony.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
> A czy to nie jest tak, że mimo wszystko tramwaj dwusystemowy > jest tańszy niż budowa od zera nowych torów tramwajowych > plus jeszcze obsługującego go taboru?
Poza droższym taborem i tak musisz zainwestować w remont obecnych torów kolejowych i wybudowanie dodatkowych w okolicy Regalicy, do Zdrojów. Jeżeli chcesz korzystać tylko i wyłącznie z obecnej infrastruktury w okolicy Regalicy, licz na konkretne dziury w rozkładzie w środku szczytu. A to się raczej nikomu nie spodoba - i pasażerom i gminie i zarządcy torów.
> A > modernizacja tras kolejowych czy dostosowanie ich do ruchu > tramwaju dwusystemowowego powinno być tańsze niż budowa > nowej trasy tramwajowej
Jak wyżej - bez inwestycji w torowisko na ww. odcinku, jesteś umoczony.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids