Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
4 oferty na modernizację 68 wagonów PKP IC
We wtorek, 3 kwietnia, o godzinie 11.00 zostały otwarte koperty z ofertami na modernizację 68 wagonów, które w przyszłości obsługiwać będą trasę Przemyśl-Szczecin-Przemyśl. W przetargu wzięły udział 4 podmioty. Teraz komisja przetargowa sprawdzi dokumenty pod względem formalnym. Głównym kryterium wyboru wykonawcy usługi jest cena brutto. Szacunkowa wartość zamówienia to 149 mln zł netto.
wysłane przez Bodek
Mareczek napisał(a):
> > W IR Portowiec, jak się nie myle, cały skład jest zestawiony > z sześciomiejscowych przedziałów drugiej klasy i nikt nie > patrzy, że gdzie indziej dwójki sa ośmiomiejscowe.
Prawda, ale cały "myk" polega na tym, że te niby "dwójki" to w rzeczywistości zdegradowane wagony 1 klasy. Nawet oznaczenia serii tych wagonów, czyli "A-coś tam" PR-om zmienić się nie chciało.
Jeśli chodzi o poc. TLK to na linii Wawa - Łódź, bądź co bądź bardzo krótkiej, składy wagonowe (nie wiem czy wszystkie) są zestawione właśnie z wagonów 2 klasy z przedziałami 6 miejscowymi (141A). Skoro łodzianie mogą podróżować w takim standardzie, to niby dlaczego reszta Polski nie może?
Moim zdaniem gdyby udało się modernizowane wagony doprowadzić do standardu 141A, to mielibyśmy wagony na naprawdę dobrym europejskim poziomie.
A tak na marginesie - czy ktoś wie czym poza wnętrzem różnią się od siebie 141A i 111A? Bo konstrukcyjnie wydają się być identyczne (klasyczne Y-greki).
> > W IR Portowiec, jak się nie myle, cały skład jest zestawiony > z sześciomiejscowych przedziałów drugiej klasy i nikt nie > patrzy, że gdzie indziej dwójki sa ośmiomiejscowe.
Prawda, ale cały "myk" polega na tym, że te niby "dwójki" to w rzeczywistości zdegradowane wagony 1 klasy. Nawet oznaczenia serii tych wagonów, czyli "A-coś tam" PR-om zmienić się nie chciało.
Jeśli chodzi o poc. TLK to na linii Wawa - Łódź, bądź co bądź bardzo krótkiej, składy wagonowe (nie wiem czy wszystkie) są zestawione właśnie z wagonów 2 klasy z przedziałami 6 miejscowymi (141A). Skoro łodzianie mogą podróżować w takim standardzie, to niby dlaczego reszta Polski nie może?
Moim zdaniem gdyby udało się modernizowane wagony doprowadzić do standardu 141A, to mielibyśmy wagony na naprawdę dobrym europejskim poziomie.
A tak na marginesie - czy ktoś wie czym poza wnętrzem różnią się od siebie 141A i 111A? Bo konstrukcyjnie wydają się być identyczne (klasyczne Y-greki).
Re: 4 oferty na modernizację 68 wagonów PKP IC
· 12 lat temu ·
Bodek