Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Do Gdyni wygodniej, bo w nowych wagonach
PKP Intercity kupi 25 wagonów pasażerskich, które będą obsługiwać trasę Szczecin - Gdynia i Wrocław - Poznań. Mają być przystosowane do prędkości minimum 160 km/h.
wysłane przez marko 4
Bodek napisał(a):
> Coś tu jest nie tak z informacjami, bo IC w materiałach > przetargowych podaje, że nowe wagony mają obsługiwać trasę > Wrocław - Gdynia, a o Szczecinie niestety nie ma tam mowy w > ogóle.
No właśnie też czytam specyfikację przetargową i coś mi tu nie gra. Pewnie GW jak zwykle mija się z prawdą. Normalka.
> Nie można jednak wykluczyć, że obiegi składów pociągów > Wrocław - Gdynia będą tak zorganizowane, że umożliwią > także obsługę trasy Szczecin - Gdynia / Olsztyn.
"Wagony muszą w swoich podstawowych parametrach i rozwiązaniach konstrukcyjnych spełniać wszystkie wymagania stawiane wagonom typu Z1 wg kart UIC 567 i 567-2." Jak dla mnie, to wagony te przeznaczone są na jakiegoś IC. Wątpię żeby dali je na zwykłą TLK, więc Szczecin odpada, no chyba, że planują raptem jakiegoś IC ze Szczecina do Gdyni lub jadącego przez Szczecin do Gdyni (Berlin?).
> Coś tu jest nie tak z informacjami, bo IC w materiałach > przetargowych podaje, że nowe wagony mają obsługiwać trasę > Wrocław - Gdynia, a o Szczecinie niestety nie ma tam mowy w > ogóle.
No właśnie też czytam specyfikację przetargową i coś mi tu nie gra. Pewnie GW jak zwykle mija się z prawdą. Normalka.
> Nie można jednak wykluczyć, że obiegi składów pociągów > Wrocław - Gdynia będą tak zorganizowane, że umożliwią > także obsługę trasy Szczecin - Gdynia / Olsztyn.
"Wagony muszą w swoich podstawowych parametrach i rozwiązaniach konstrukcyjnych spełniać wszystkie wymagania stawiane wagonom typu Z1 wg kart UIC 567 i 567-2." Jak dla mnie, to wagony te przeznaczone są na jakiegoś IC. Wątpię żeby dali je na zwykłą TLK, więc Szczecin odpada, no chyba, że planują raptem jakiegoś IC ze Szczecina do Gdyni lub jadącego przez Szczecin do Gdyni (Berlin?).