Forum

Pusty pociąg na Okęcie. Fiasko inwestycji za miliony

Z miesiąca na miesiąc maleje liczba pasażerów dojeżdżających Szybką Koleją Miejską na Okęcie. To fiasko kosztownej i oddanej tuż przed Euro 2012 linii. Powodów jest cała lista, poprawki są niezbędne
ilm19 napisał(a):

[ciach]

Ważnym punktem jest również to, w które miejsce na lotnisku dojedziemy pociągiem. Ostatnim razem, jak byłem w Warszawie z ciekawości sprawdziłem, ile zajmie komuś dojście do najdalszej strefy odprawy (w tym wypadku była to strefa E). Po wyjściu z pociągu idziemy platformą na powierzchnię. Ku rozczarowaniu, nie wychodzimy gdzieś w terminalu jak logika mogłaby wskazywać, lecz zaraz przy terminalu autobusowym (na zewnątrz). Pasażer, bądź co bądź, ogarnięty, wejście przez starszą część terminalu, przejdzie skrótem, wjedzie schodami na górę i dojdzie do swojego stanowiska w czasie ok. 15 minut (wraz z poprawką na większy bagaż rejestrowany). Pasażerowi mniej ogarniętemu zajmie to trochę dłużej ze względu na to, iż ów skrót nie jest w żaden czytelny sposób oznaczony. Tym samym czas dojścia się wydłuża. Można tez się przyczepić do tego, że na peronie są tylko informacje o odlotach, a zdarza się, że czasem ludzie przyjeżdżają odebrać kogoś z lotniska. Natomiast "samoloty" w postaci linii 175 mają 4 przystanki wzdłuż budynków lotniska.

EDIT: Jak donoszą lokalne wieści, stara część terminala jest już nieczynna ze względu na remont jak i podobno chodnik koło niej, więc brakuje także skrótu ]:->
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Re: Pusty pociąg na Okęcie. Fiasko inwestycji za miliony · 11 lat temu · mike_1994