Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Korytarz (nie) dla Szczecina. Poznań zamiast Zielonej Góry
Marne są szanse na szybką modernizację nadodrzańskiej linii kolejowej. Według europosła Bogusława Liberadzkiego zwiększyły się za to szanse na szybszy dojazd do Poznania.
wysłane przez lukaszenko 16
MaK napisał(a):
> 6000t? Normalnie. Tak jak robi się to teraz.
No to normalnie przewieź to tirami. Z moich obliczeń wynika, że te 6000 ton po włożeniu na tiry(24t ładowności) daje 250 pojazdów! A tutaj 70-80 wagonów + 2 lokomotywy(po 1 na skład). Teraz policz, ile paliwa zużyje taki ciągnik siodłowy załadowany po brzeg węglem(i ro x250), a ile energii "zje" lokomotywa(np. ET22) i pomóż to x2. Oczywiście zakładałem (odpukać w niemalowane) takie zdarzenie jak zamknięcie nadodrzanki, i to chociażby tylko dla ruchu towarowego. Wystarczy sobie wyobrazić co by się działo.
-- 7823, odjazd!
> 6000t? Normalnie. Tak jak robi się to teraz.
No to normalnie przewieź to tirami. Z moich obliczeń wynika, że te 6000 ton po włożeniu na tiry(24t ładowności) daje 250 pojazdów! A tutaj 70-80 wagonów + 2 lokomotywy(po 1 na skład). Teraz policz, ile paliwa zużyje taki ciągnik siodłowy załadowany po brzeg węglem(i ro x250), a ile energii "zje" lokomotywa(np. ET22) i pomóż to x2. Oczywiście zakładałem (odpukać w niemalowane) takie zdarzenie jak zamknięcie nadodrzanki, i to chociażby tylko dla ruchu towarowego. Wystarczy sobie wyobrazić co by się działo.
-- 7823, odjazd!