Forum

Korytarz (nie) dla Szczecina. Poznań zamiast Zielonej Góry

Marne są szanse na szybką modernizację nadodrzańskiej linii kolejowej. Według europosła Bogusława Liberadzkiego zwiększyły się za to szanse na szybszy dojazd do Poznania.
MaK napisał(a):

> 6000t? Normalnie. Tak jak robi się to teraz.

No to normalnie przewieź to tirami. Z moich obliczeń wynika, że te 6000 ton po włożeniu na tiry(24t ładowności) daje 250 pojazdów! A tutaj 70-80 wagonów + 2 lokomotywy(po 1 na skład). Teraz policz, ile paliwa zużyje taki ciągnik siodłowy załadowany po brzeg węglem(i ro x250), a ile energii "zje" lokomotywa(np. ET22) i pomóż to x2. Oczywiście zakładałem (odpukać w niemalowane) takie zdarzenie jak zamknięcie nadodrzanki, i to chociażby tylko dla ruchu towarowego. Wystarczy sobie wyobrazić co by się działo.

-- 7823, odjazd!
Re: Korytarz (nie) dla Szczecina. Poznań zamiast Zielonej… · 11 lat temu · lukaszenko