Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pociąg, autobus, tramwaj i jeden bilet metropolitalny....
Bilet taki funkcjonuje już w innych polskich miastach. Bilet metropolitalny usprawniłby komunikację w Szczecinie. Do integracji taryfowej przekonywali uczestnicy konferencji "Rozwój infrastruktury kolejowej w Województwie Zachodniopomorskim".
wysłane przez Luke_Police 163
Korczian napisał(a):
> I może to jest ta okazja, by dogadać się z Miastem, ułożyć > logiczny i sensowny rozkład. Voila - mamy dojazd jak się patrzy.
W zasadzie postulowane uruchomienie linii miejskiej do Starego Czarnowa byłoby okazją by rozdzielić przewozy w relacjach Szczecin - Kołbacz - Stare Czarnowo (+ wariantowo: - Dębina - Glinna), od przewozów dalszych (Szczecin - Pyrzyce, Lipiany, Barlinek, Myślibórz, Pełczyce, Żuków). Wówczas kursy dłuższe mogłyby jechać na skróty nie wykonując wjazdów do Starego Czarnowa i Kołbacza, a kursy krótsze funkcjonowałyby na zasadzie linii podmiejskiej i wspomnianego biletu metropolitalnego. Wówczas na kursach dłuższych skróciłby się czas przejazdu i zmniejszyła nieco ilość wykonywanych kilometrów. Niemniej jednak wtedy utrudnione byłoby podróżowanie bezpośrednie na odcinku Stare Czarnowo - Pyrzyce. Niemniej jednak taki krok chyba niekoniecznie byłby na rękę przewoźnikowi, gdyż również w dłuższych relacjach istotny udział wpływów biletów z zapewniają pasażerowie podróżujący bardziej lokalnie na odcinkach Szczecin - Kołbacz, Szczecin - Stare Czarnowo, a także Żabów - Pyrzyce.
-- Na tym forum nie rozmawiam o tramwajach.
> I może to jest ta okazja, by dogadać się z Miastem, ułożyć > logiczny i sensowny rozkład. Voila - mamy dojazd jak się patrzy.
W zasadzie postulowane uruchomienie linii miejskiej do Starego Czarnowa byłoby okazją by rozdzielić przewozy w relacjach Szczecin - Kołbacz - Stare Czarnowo (+ wariantowo: - Dębina - Glinna), od przewozów dalszych (Szczecin - Pyrzyce, Lipiany, Barlinek, Myślibórz, Pełczyce, Żuków). Wówczas kursy dłuższe mogłyby jechać na skróty nie wykonując wjazdów do Starego Czarnowa i Kołbacza, a kursy krótsze funkcjonowałyby na zasadzie linii podmiejskiej i wspomnianego biletu metropolitalnego. Wówczas na kursach dłuższych skróciłby się czas przejazdu i zmniejszyła nieco ilość wykonywanych kilometrów. Niemniej jednak wtedy utrudnione byłoby podróżowanie bezpośrednie na odcinku Stare Czarnowo - Pyrzyce. Niemniej jednak taki krok chyba niekoniecznie byłby na rękę przewoźnikowi, gdyż również w dłuższych relacjach istotny udział wpływów biletów z zapewniają pasażerowie podróżujący bardziej lokalnie na odcinkach Szczecin - Kołbacz, Szczecin - Stare Czarnowo, a także Żabów - Pyrzyce.
-- Na tym forum nie rozmawiam o tramwajach.
Technik serwisu :)