Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zachodniopomorskie mocnym ogniwem sieci TEN-T
Województwo zachodniopomorskie umocniło się na najnowszej mapie transeuropejskiej sieci transportowej TEN-T. Porty w Szczecinie i Świnoujściu jako jedyne w Polsce znajdą się zarówno na liście portów morskich, jak i portów śródlądowych transeuropejskiej sieci transportowej.
wysłane przez Korczian
Lukasy napisał(a):
> Owszem, > takie ograniczenia generują dodatkowe koszty, ale sądzę, że na > stan alarmowy jest jeszcze za wcześnie.
Stan ostrzegawczy można już ogłosić.
> Niestety, niektóre części niektórych rozjazdów produkowane są > jedynie na zamówienie, czasem zwyczajnie ich brakuje i trzeba > poczekać na ich dostawę - stąd tyle to trwa. Poza tym brakuje > ludzi do pracy w służbie drogowej, ale to już problem innej > natury.
Od razu po lokalizacji problemu powinien być przetarg, ale wiadomo że hurtem taniej. Brak ludzi? A bezrobocie ponad 10%. Ciekawe...
> Wyobrażasz sobie ten niewyobrażalny dym, który by powstał po > zdegradowaniu prędkości na CMK do 120 kph? ;)
Samobójstwo wizerunkowe dla kolei. Bardziej się już nie da. ;)
> Skoro te linie są > zrobione na wyższe prędkości, to trzeba o nie dbać, gdyż ich > degradacja byłaby większą niegospodarnością niż obniżenie > prędkości ze 120 kph do 100 kph.
Niegospodarność to moderna E65 od Warszawy do Gdańska, gdzie mówimy o podnoszeniu prędkości. ;) A takie ograniczenia nigdy nie kończą się na 100.
> Powiedzmy, że z metaforą chorobową nie do końca się zgodzę, > bo jeszcze nie jest tak źle, ale nie oznacza to, że gorzej nie > będzie.
Pesymista: "Gorzej już być nie może..." Optymista: "Może może! :D"
-- Vmax>=160 na D29-351!
> Owszem, > takie ograniczenia generują dodatkowe koszty, ale sądzę, że na > stan alarmowy jest jeszcze za wcześnie.
Stan ostrzegawczy można już ogłosić.
> Niestety, niektóre części niektórych rozjazdów produkowane są > jedynie na zamówienie, czasem zwyczajnie ich brakuje i trzeba > poczekać na ich dostawę - stąd tyle to trwa. Poza tym brakuje > ludzi do pracy w służbie drogowej, ale to już problem innej > natury.
Od razu po lokalizacji problemu powinien być przetarg, ale wiadomo że hurtem taniej. Brak ludzi? A bezrobocie ponad 10%. Ciekawe...
> Wyobrażasz sobie ten niewyobrażalny dym, który by powstał po > zdegradowaniu prędkości na CMK do 120 kph? ;)
Samobójstwo wizerunkowe dla kolei. Bardziej się już nie da. ;)
> Skoro te linie są > zrobione na wyższe prędkości, to trzeba o nie dbać, gdyż ich > degradacja byłaby większą niegospodarnością niż obniżenie > prędkości ze 120 kph do 100 kph.
Niegospodarność to moderna E65 od Warszawy do Gdańska, gdzie mówimy o podnoszeniu prędkości. ;) A takie ograniczenia nigdy nie kończą się na 100.
> Powiedzmy, że z metaforą chorobową nie do końca się zgodzę, > bo jeszcze nie jest tak źle, ale nie oznacza to, że gorzej nie > będzie.
Pesymista: "Gorzej już być nie może..." Optymista: "Może może! :D"
-- Vmax>=160 na D29-351!
Vmax>=160 na D29-351!
Re: Zachodniopomorskie mocnym ogniwem sieci TEN-T
· 11 lat temu ·
Korczian