Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
"Mit Dampf und Diesel" – 150 lat linii kolejowej...
W dniach 4 i 5 maja 2013 roku odbędą się obchody 150 rocznicy otwarcia połączenia kolejowego Szczecin - Pasewalk (16 marca 1863 roku). Główne obchody rocznicowe odbędą się na terenie dawnej pasewalskiej lokomotywowni. Na trasie Cottbus - Pasewalk - Szczecin - Pasewalk - Cottbus będzie możliwość przejechania się pociągiem parowym z czasów NRD.
wysłane przez Mareczek 5
Kaine napisał(a):
> Jeżeli wypisujecie tutaj informacje to powołujcie na > źródła a nie bo ktoś sprzedał informację lub coś > szepnął na ucho komuś.
Jakbym podał źródło, to bym musiał Cię zabić. Wiele osób chce sprzedać info, jednocześnie będąc anonimowym. Nie dziwie im się.
> Dokumenty na przejazd były załatwiane z wyprzedzeniem kilku > miesięcznym to raz. > Pociąg który miał przyjechać nie dostał zgody na wjazd > do Polski z kilku powodów: > 1. Brak dokumentacji na przejazd,
No to kiepsko z załatwianiem.
> 3. Brak tego typu pojazdów w polskim systemie zamawiania > pociągów,
To nie jest powód. Normą jest, że niemieckie parowozy jeżdżą jako Ty2, czy inne Ol49 albo Pm36.
> 4. Wagony i lokomotywa nie są wpisane w systemie RIC
Te co jeżdżą do Wolsztyna też RIC-ów raczej nie posiadają, a śmigają kilka razy w roku po polskich torach.
No cóż, szkoda. Może następnym razem.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
> Jeżeli wypisujecie tutaj informacje to powołujcie na > źródła a nie bo ktoś sprzedał informację lub coś > szepnął na ucho komuś.
Jakbym podał źródło, to bym musiał Cię zabić. Wiele osób chce sprzedać info, jednocześnie będąc anonimowym. Nie dziwie im się.
> Dokumenty na przejazd były załatwiane z wyprzedzeniem kilku > miesięcznym to raz. > Pociąg który miał przyjechać nie dostał zgody na wjazd > do Polski z kilku powodów: > 1. Brak dokumentacji na przejazd,
No to kiepsko z załatwianiem.
> 3. Brak tego typu pojazdów w polskim systemie zamawiania > pociągów,
To nie jest powód. Normą jest, że niemieckie parowozy jeżdżą jako Ty2, czy inne Ol49 albo Pm36.
> 4. Wagony i lokomotywa nie są wpisane w systemie RIC
Te co jeżdżą do Wolsztyna też RIC-ów raczej nie posiadają, a śmigają kilka razy w roku po polskich torach.
No cóż, szkoda. Może następnym razem.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids