Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Dość dobrze zachowany wiadukt kolejowy nad ulicą...
wysłane przez (użytkownik usunięty)
sulzer napisał(a):
> ulicy 31 stycznia, gdzie przebiega również droga > wojewódzka numer 156 tor urywa się prostopadle do jezdni, a > tuż za nią zaczyna się od nowa idąc w kierunku Dzikowa > Myśliborskiego, i Głazowa. Tytułem uzupełnienia: Za drogą 156 tor istnieje i skręca łukiem w prawo zbliżając się ponownie do drogi 156 (Szosa do Lipian). Na wysokości obecnego ronda (na tyłach stacji benzynowej) istniały kiedyś bocznice do fabryki drzewnej i zakładów metalowych - szkoda, że obecnie duże ilości materiałów do i z fabryk nie jadą pociągiem, tylko ciężarówkami przez środek miasta. Dalej (za sadem) pozostały 4 tory dla rozrządu pociągów towarowych dla ww zakładów. Można to miejsce poznać po pozostałych słupach oświetleniowych. Torowisko urywa się za tym miejscem. Dalej w stronę Głazowa zostało już dość dawno skasowane.
> ulicy 31 stycznia, gdzie przebiega również droga > wojewódzka numer 156 tor urywa się prostopadle do jezdni, a > tuż za nią zaczyna się od nowa idąc w kierunku Dzikowa > Myśliborskiego, i Głazowa. Tytułem uzupełnienia: Za drogą 156 tor istnieje i skręca łukiem w prawo zbliżając się ponownie do drogi 156 (Szosa do Lipian). Na wysokości obecnego ronda (na tyłach stacji benzynowej) istniały kiedyś bocznice do fabryki drzewnej i zakładów metalowych - szkoda, że obecnie duże ilości materiałów do i z fabryk nie jadą pociągiem, tylko ciężarówkami przez środek miasta. Dalej (za sadem) pozostały 4 tory dla rozrządu pociągów towarowych dla ww zakładów. Można to miejsce poznać po pozostałych słupach oświetleniowych. Torowisko urywa się za tym miejscem. Dalej w stronę Głazowa zostało już dość dawno skasowane.
Re: Dość dobrze zachowany wiadukt kolejowy nad ulicą...
· 10 lat temu ·
(użytkownik usunięty)