Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Będzie modernizacja linii Poznań – Szczecin
Przy współudziale finansowym Unii Europejskiej, ma zostać zmodernizowana linia kolejowa łącząca Poznań ze Szczecinem. Prędkość na niej zostanie podniesiona do 160 km/godz.
wysłane przez Korczian
lukaszenko napisał(a):
> Myślisz, że będzie jak na odcinku Warszawa - Gdańsk, że > zamkną szlak całkowicie? W takim razie wyjaśniłoby się, > dlaczego wzięli się za remont nadodrzanki, szczególnie > odcinek Szczecin - Rzepin.
Możliwe. Obstawiam też MAKABRYCZNIE DŁUGIE zamknięcia odcinkowe pojedynczych torów, co znacząco odbije się na przepustowości i czasach przejazdu. Ogólnie mo(R)dernizacje są prowadzone źle - kończą się długimi, bezsensownymi zamknięciami i niechęcią pasażerów do kolei (gdzie przewoźnicy są mało winni temu, że PLK odwala totalną manianę).
Najlepiej jak się okazuje wychodzą rewitalizacje, gdzie stosunkowo szybko robi się generalny remont torów i infry. Dlaczego tak się dzieje, to totalna zagadka. W sporej części przypadków to podobny poziom rycia jak moderna.
Boję się też, że rozgrzebią i zostawią (vide Katowice - Kraków), zwłaszcza że wciąż traktują nasz rejon po macoszemu.
Chyba że stanie się cud i ktoś będzie stał z batem nad całą inwestycją.
I to co mnie dziwi - Niemcy zbudowali OD ZERA linię kolejową w JEDEN ROK (Stargard Szcz. - Poznań Gł.!!!), bez żadnej technologii dostępnej obecnie, a my mordujemy się latami z nikłymi efektami. Coś poszło cholernie nie tak.
-- Vmax>=160 na D29-351!
> Myślisz, że będzie jak na odcinku Warszawa - Gdańsk, że > zamkną szlak całkowicie? W takim razie wyjaśniłoby się, > dlaczego wzięli się za remont nadodrzanki, szczególnie > odcinek Szczecin - Rzepin.
Możliwe. Obstawiam też MAKABRYCZNIE DŁUGIE zamknięcia odcinkowe pojedynczych torów, co znacząco odbije się na przepustowości i czasach przejazdu. Ogólnie mo(R)dernizacje są prowadzone źle - kończą się długimi, bezsensownymi zamknięciami i niechęcią pasażerów do kolei (gdzie przewoźnicy są mało winni temu, że PLK odwala totalną manianę).
Najlepiej jak się okazuje wychodzą rewitalizacje, gdzie stosunkowo szybko robi się generalny remont torów i infry. Dlaczego tak się dzieje, to totalna zagadka. W sporej części przypadków to podobny poziom rycia jak moderna.
Boję się też, że rozgrzebią i zostawią (vide Katowice - Kraków), zwłaszcza że wciąż traktują nasz rejon po macoszemu.
Chyba że stanie się cud i ktoś będzie stał z batem nad całą inwestycją.
I to co mnie dziwi - Niemcy zbudowali OD ZERA linię kolejową w JEDEN ROK (Stargard Szcz. - Poznań Gł.!!!), bez żadnej technologii dostępnej obecnie, a my mordujemy się latami z nikłymi efektami. Coś poszło cholernie nie tak.
-- Vmax>=160 na D29-351!
Vmax>=160 na D29-351!
Re: Będzie modernizacja linii Poznań – Szczecin
· 9 lat temu ·
Korczian