Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Elektryk w Nowogardzie
wysłane przez marko 4
lukien213 napisał(a):
> Dodam od siebie, że EU07-141 i SM42 tego samego przewoźnika > wraz ze składem "drewnianych" wagonów pracują od 3 dni w > Świdwinie. Pierwszy raz widzę taką sytuację. Jakiś > przetarg na wywóz drzewa był?
Przetarg to pewnie był ogłoszony dawno temu, bo te pociągi to żadna nowość. Ostatnimi czasy Runowo Pomorskie i Goleniów były oblegane przez prywaciarzy zabierających "papierówkę". Ze Słupska i Świdwina Cargo na początku roku uruchamiało kilka pociągów z drewnem do Kodersdorfu. Najczęściej prywaciarze ładują się na stacjach Police, Runowo Pomorskie, Goleniów, Rokita, a ostatnio zauważyłem też, że w Mieszkowicach i Chojnie. Stacje przeznaczenia to najczęściej właśnie Kodersdorf, Lampertswalde i Schwedt. Cóż,nasze drewno jeździ do Niemiec, a Polska ściąga drewno z Litwy i Białorusi.
> Dodam od siebie, że EU07-141 i SM42 tego samego przewoźnika > wraz ze składem "drewnianych" wagonów pracują od 3 dni w > Świdwinie. Pierwszy raz widzę taką sytuację. Jakiś > przetarg na wywóz drzewa był?
Przetarg to pewnie był ogłoszony dawno temu, bo te pociągi to żadna nowość. Ostatnimi czasy Runowo Pomorskie i Goleniów były oblegane przez prywaciarzy zabierających "papierówkę". Ze Słupska i Świdwina Cargo na początku roku uruchamiało kilka pociągów z drewnem do Kodersdorfu. Najczęściej prywaciarze ładują się na stacjach Police, Runowo Pomorskie, Goleniów, Rokita, a ostatnio zauważyłem też, że w Mieszkowicach i Chojnie. Stacje przeznaczenia to najczęściej właśnie Kodersdorf, Lampertswalde i Schwedt. Cóż,nasze drewno jeździ do Niemiec, a Polska ściąga drewno z Litwy i Białorusi.