Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Przejazdy do modernizacji
Bezkolizyjne przejścia nad liniami kolejowymi dla pojazdów, pieszych i rowerzystów oraz nowe miejsca przesiadkowe. To główne założenia koncepcji projektowej dotyczącej przebudowy dróg w ciągach ulic: Bałtyckiej, Pomorskiej, Wiosennej i Jagiellońskiej.
wysłane przez pioko17 38
riversedge_pl napisał(a):
> No właśnie nie jest co chwilę zamykany. To już nie te lata, gdy > non stop śmigały towarowe. Kilkanaście lat temu to był problem > - na czas remontu ówczesnego wiaduktu na Tczewskiej, gdy stworzono > ciekawą linię 62 bis, autobus faktycznie często długo czekał > na przejazd. Potem, gdy wprowadzono 73D i 73Z, też bywały > problemy. Teraz są one coraz rzadziej. Owszem, zdarza się czasami > stać kilka minut, ale sądzę, że dla kierowców autobusów > większym problemem jest codzienne manewrowanie na ul. Przylesie, > niż sporadyczne stanie przed przejazdem kolejowym na ul. > Bałtyckiej.
Jak wygląda ruch towarowych to nie wiem, ale pasażerski na pewno się zwiększył. Jest zdecydowanie więcej pociągów dalekobieżnych i regionalnych niż na początku wieku, a dodatkowo zaraz zostanie uruchomiona Szczecińska Kolej Metropolitalna. Poza tym to częste postoje pociągów osobowych na przystanku Szczecin Zdunowo mocniej wydłużają czas, w którym są opuszczone rogatki, niż przejazd pociągu towarowego czy pospiesznego.
> No właśnie nie jest co chwilę zamykany. To już nie te lata, gdy > non stop śmigały towarowe. Kilkanaście lat temu to był problem > - na czas remontu ówczesnego wiaduktu na Tczewskiej, gdy stworzono > ciekawą linię 62 bis, autobus faktycznie często długo czekał > na przejazd. Potem, gdy wprowadzono 73D i 73Z, też bywały > problemy. Teraz są one coraz rzadziej. Owszem, zdarza się czasami > stać kilka minut, ale sądzę, że dla kierowców autobusów > większym problemem jest codzienne manewrowanie na ul. Przylesie, > niż sporadyczne stanie przed przejazdem kolejowym na ul. > Bałtyckiej.
Jak wygląda ruch towarowych to nie wiem, ale pasażerski na pewno się zwiększył. Jest zdecydowanie więcej pociągów dalekobieżnych i regionalnych niż na początku wieku, a dodatkowo zaraz zostanie uruchomiona Szczecińska Kolej Metropolitalna. Poza tym to częste postoje pociągów osobowych na przystanku Szczecin Zdunowo mocniej wydłużają czas, w którym są opuszczone rogatki, niż przejazd pociągu towarowego czy pospiesznego.