Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Czy pojedziemy z Choszczna do Złocieńca?
Samorządowcy z gmin położonych na trasie wyłączonej z eksploatacji linii kolejowej nr 410 chcą, by przywrócony został na niej ruch pociągów nie tylko towarowych, ale także ruch pasażerski. I nie tylko na odcinku Drawno – Złocieniec, który przez najbliższe 7 lat będzie remontowany ze środków Ministerstwa Obrony Narodowej, ale również między Choszcznem a Drawnem. Odbudowę linii nr 410 chce wesprzeć Urząd Marszałkowski, który zwrócił się już z konkretną propozycją współpracy do PKP PLK SA.
wysłane przez Mareczek 5
Ferrix napisał(a):
> Drugim zadaniem powinna być > rewitalizacja linii Świdwin - Połczyn-Zdrój - Grzmiąca/ > Iwin. Z pewnością więcej ludzi by nią jeździło niż > wymienioną w artykule.
Czym się charakteryzuje ww. przez Ciebie linia w stosunku do omawianej w artykule? Śmiem powiedzieć, że Drawno, Kalisz Pomorski (Miasto) i Mirosławiec mają większe szanse na wygenerowanie (większego) potoku niż sam Połczyn. I czemu do Iwina? Co tam jest?
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
> Drugim zadaniem powinna być > rewitalizacja linii Świdwin - Połczyn-Zdrój - Grzmiąca/ > Iwin. Z pewnością więcej ludzi by nią jeździło niż > wymienioną w artykule.
Czym się charakteryzuje ww. przez Ciebie linia w stosunku do omawianej w artykule? Śmiem powiedzieć, że Drawno, Kalisz Pomorski (Miasto) i Mirosławiec mają większe szanse na wygenerowanie (większego) potoku niż sam Połczyn. I czemu do Iwina? Co tam jest?
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids